Nonnih, ollaan nyt saatu tämä "fan appretatcitiopns" mikälie ilta taputeltu ja pari
jatkoa saatiin.
Edelleen, olen sitä mieltä että Callen ja Svejin jatkot olivat mielettömät ja todella tärkeät, mutta itsestäänselvyydet.
Kun kaverit kumminkin tänne kalastettiin 1+1 vuotisilla soppareilla joihin jälkimmäinen MOLEMMISSA oli
seuran optio. Tästä itse petyin. Todella kova markkinointi oli tähän peliin, mutta niikuin on jo keskustelua alusta asti käyty, oli optiot niin no-brainereita että hieman kusetettu olo jäi.
Hyvän pointin antoi
@Timo.S.
Ja niin kuin ylempänä mainitaan: somesisältö on mainostamista, sillä pyritään tuomaan rahaa kassaan eikä silittelemään sileitä peppuja
Tuohan on pelkkää faktaa. Mainonta on mainontaa eikä super optimististen foorumilaisten fantasioinnin mukaista. Mutta edelleen, kun ottelua mainostetaan jatkosopimuksien kera, oli varmasti kaikilla muita odotuksia kuin vain seuran optioiden lunastukset.
Jargonit sikseen, molemmat jatkot ovat kovia. Svej painaa 20+ maalia ens kaudella ja Callella on A rinnassa. Mutta jatkossa toivoisin itse Ilvekseltä vähän hellemmällä kädellä mainontaa, jos lopputulos on tämän mukainen.
Älkää vetäkö herneitä nenään, tämä on vain oma mielipiteeni asiasta. En ole pettynyt jatkoihin, vaan sen mainontaan. Ja vielä kerran, helvetin kovat optioiden lunastukset.