Robert ja Nollakulma
Luottopelaaja
Ei nyt mennyt eilinen Ilveksen medialta/tuotannolta putkeen. Heruttelu oli turha, virheellinen ja saattoi vielä ehkä aiheuttaa osalle myös pettymyksiä (Supi). Aivan kuin mediatiimi olisi unohtanut, että Ilves julkaisi aikanaan mainininnan seuran optioista. Tuon kun olisi tehnyt ilman "arvoitusleikkejä" olisi tilanne ollut paljon tyylikkäämpi.
Olette Liigan paras mediatiimi ja pystytte parempaan.
Toinen asia on sitten tämä DJ VS Osasto. Itse istun katkarapujen puolella, joten olen tässä mielessä neutraali. Silti ymmärrän täysin Osaston pointin etenkin tapahtumassa, missä olisi pitänyt/kuulunut pitää musiikki minimissään ja antaa "show" Osastolle.
Varmaan olisi hyvä mennä samaan pöytään ja hakea yhteistä "pelitapaa"? Missään nimessä en halua Osastoa neuvoa, mutta voisi kuvitella, että jos tietyt kohdat olisi ennalta "merkattu" niin Osasto saisi niihin chantteihin enemmän voluumia taakseen? Tuo areena kumminkin sitä vaatii, että ääni kantaisi punaviivan toiselle puolelle.
Muutenkin miksi tätä teemaa ei voitu ottaa lauantaille?
Olette Liigan paras mediatiimi ja pystytte parempaan.
Toinen asia on sitten tämä DJ VS Osasto. Itse istun katkarapujen puolella, joten olen tässä mielessä neutraali. Silti ymmärrän täysin Osaston pointin etenkin tapahtumassa, missä olisi pitänyt/kuulunut pitää musiikki minimissään ja antaa "show" Osastolle.
Varmaan olisi hyvä mennä samaan pöytään ja hakea yhteistä "pelitapaa"? Missään nimessä en halua Osastoa neuvoa, mutta voisi kuvitella, että jos tietyt kohdat olisi ennalta "merkattu" niin Osasto saisi niihin chantteihin enemmän voluumia taakseen? Tuo areena kumminkin sitä vaatii, että ääni kantaisi punaviivan toiselle puolelle.
Muutenkin miksi tätä teemaa ei voitu ottaa lauantaille?