Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Hölö ei kyllä tainnut tykätä kun unohti hymyilläIlmekään ei värähdä, eikä edes juhli.
Kokenut kapteeni tietää, että tää on vielä kesken ja pahasti. Hyvältä näyttää keskittyminen!
Hölö ei kyllä tainnut tykätä kun unohti hymyilläIlmekään ei värähdä, eikä edes juhli.
Kokenut kapteeni tietää, että tää on vielä kesken ja pahasti. Hyvältä näyttää keskittyminen!
Mikä tämä siskojuttu on? Luin tästä Tappara-foorumiltakin, mihin tällä viitataan? Neiteihin?Töyryllä on mennyt isoveli ja pikkusisko sekaisin - tekevälle sattuu.
Mikä tämä siskojuttu on? Luin tästä Tappara-foorumiltakin, mihin tällä viitataan? Neiteihin?
Olisin varovainen tässä "yritetään keksiä vielä joku halventavampi nimitys ja valitsemme naisen". Olen nimittäin itse pikkusisko, Ilves- isän kasvattama ja voitte kaikki vapaasti kysyä molemmilta veljiltäni, kuinka helpolla ovat päässeetLuulenpa, että pelkäävät minua edelleen. Onhan sitä nyt perheessä jollain järkikin oltava.
No joo, leikki leikkinä. Koko vastakkainasettelu tällaisten perhesuhdevertausten kanssa sylettää ylipäätään. Omat poikani ovat erilaisia, tekevät eri juttuja, ovat toinen toistaan parempia jossain ja taas toisissa asioissa ei... Ja tässä uutisoinnissa pyritään siihen, että se isoveli olisi paras kaikessa, joku mihin pyrkiä, joku joka on edellä ja joku jota ihaillaan. Koko konsepti on... vaan väärä. Tuntuu väärältä.
Mieluummin uutisoisin Ilves- Tappara- asetelmasta seuraavin käsittein:
Naapurit (rauhan aikana, kesällä)
Kilpakumppanit (runkosarjassa)
Daavid ja Goljat (hyväksyn menneiltä vuosilta, kun Ilves rämpi pelillisesti sekä taloutensa kanssa, en enää)
Nemesis (pleijareissa)
Taistelupari (pleijareissa)
Kissa ja koira (pleijareissa, itsellä toki molemmat joten sekin mietityttää kun rakkaita ovat tasapuolisesti)
Arkkiviholliset (finaalissa)
Herruus/ Kuninkuus (titteli, joka voidaan antaa vuosittain suhteessa toiseen paikalliseen. Ja valtikka on nyt meillä).
Pientä kuittailua havaittavissa naapurin suuntaan
40min aiemmin Lehtinen twiitannu tämän
En tiedä, mutta Otto Rauhala on sen vinkkimies ja Julius Mattila kirjoitusten oikolukija.Oon Aamulehden suhteen aika kahveella. Onko toi Lehtinen aivan avoimesti Tapparan mies, vai mikä homma? Tsekkasin viisi twiittiä ja pelkkää porkkanaa niissä.
On se Tapparan kannattaja, ei tarvi epäilläkkään.Oon Aamulehden suhteen aika kahveella. Onko toi Lehtinen aivan avoimesti Tapparan mies, vai mikä homma? Tsekkasin viisi twiittiä ja pelkkää porkkanaa niissä.
En tiedä, mutta Otto Rauhala on sen vinkkimies ja Julius Mattila kirjoitusten oikolukija.
Rakas runoilijapoika. Odotan taas iltaa ja Aapelia jäähyaitiossa mussuttamassa..niin kaunistaJa Aapeli Räsänen työkaveri.
Lehtinen on avoimesti Tapparan kannattaja, mutta ja nyt tulee se iso MUTTA.Oon Aamulehden suhteen aika kahveella. Onko toi Lehtinen aivan avoimesti Tapparan mies, vai mikä homma? Tsekkasin viisi twiittiä ja pelkkää porkkanaa niissä.
Itellä on vieläkin pata aivan jumissa sen Gyntherin viime kauden jutun takia, mutta ei siitä sen enempää, ettei mene pata jumiin yhtään enempääLehtisen twiiteistä en osaa sanoa, kun jätin sen pskan taakseni ja siirryin muille alustoille. Aamulehteen hän kirjoittaa todella asiallisia juttuja, joista ei värilasit erotu. Enemmän minua on joskus Gyntherin jutut ärsyttäneet. Hän tuntuu joskus kaivavan sellaisen anti-Ilves asenteen juttuihinsa.
Lehtinen on avoimesti Tapparan kannattaja, mutta ja nyt tulee se iso MUTTA.
Osaa ainakin minun mielestä kirjoittaa ihan ilman mitään värilaseja ja tännekkin on linkattu vaikka kuinka monia juttuja missä antaa kovaakin kritiikkiä Tapparaa kohtaan ja juttuja missä hehkuttaa Ilvestä.
Erittäin hyvä journalisti joka tosiaan osaa kirjottaa Ilveksestä ja Tapparasta ilman mitään värilaseja.
Hänen "ykkös" lajinsa on muuten kotimainen koripallo vaikka tottakai kirjottaa eniten jääkiekosta.
Juu no tottakai hänellä on tämä ikuinen Lempäälä juttu käynnissäEikös hän aina ole tähän heittänyt, että Lempäälän Kisa?
Kiitos tuli kaljat nenästä.En tiedä, mutta Otto Rauhala on sen vinkkimies ja Julius Mattila kirjoitusten oikolukija.