• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Ilves ja Media

Toutain

Luottopelaaja
Täähän oli tosi hieno!
Oli muuten yks koko sarjan legendaarisimpia hetkiä, kun 1. pelissä Sointu tekee kavennuksen ja heti perään antaa nyrkkiä mouhopakin takaraivoon. <3

Itse en pysty katsomaan mitään, missä lopputulos on Ilveksen kannalta karvas. Tuota katsoin jonkin aikaa, mutta hienosti menneen avauspelin tarinan jälkeen suljin videon. Välillä Youtubessa tulee vastaan esim. pätkiä, joiden avauskuvassa Lancaster teräsmiestuulettaa Pelsua vastaan. Kun näen sen, mua puistattaa ja scrollaan äkkiä niin, ettei sitä enää näy. Kamalaa on myös se, jos jonkun pätkän mainoksissa tulee kuvaa edellisvuosien pleijareista Ilveksen pelistä: äkkiä äänet pois ja silmät kiinni! :D

2017 sarjasta on myös hienoja muistoja ja se oli tärkeä osa Ilveksen nousussa, mutta en todellakaan halua nähdä siitä enää mitään materiaalia.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Laitetaas tänne, kun on taas ajankohtainen. Eli tilaajille (omasta mielestäni) todella ansiokas juttu keväästä -17 ja vähän koko kaudesta:

Pari hyvää nostoa :D

Otto Koivula: ”Kolmannen erän jatkoaikaratkaisu on toistaiseksi urani paras hetki. Sitä tunnetta on vaikea selittää. Välillä, kun täällä (Pohjois-Amerikassa) ei mene joku peli niin hyvin tai elämässä jokin ei mene niin hyvin, niin katselen sitä maalia Youtubesta. Laukkasen Lasse tuli maalin jälkeen sanomaan minulle, että taisit poika pelastaa Ilveksen talouden.”

Koivula: ”Lähdimme maanantaina avauspelin aattona painamaan Karrin kanssa autolla pudotuspelien mediatilaisuuteen. Yhtäkkiä hienon Audin Bluetooth-näyttöön tulee teksti: Teemu Aalto soittaa. Mietin, vastaako Karri. Karri vastasi ja tunnin verran ”Teme” ja Karri puhuivat Tappara-sarjasta. Karri kyseli ja Aaltohan sieltä avasi koko Tapparan pelikirjan. Siinä käytiin viivelähdöt ja pakki–pakki-syötöt moneen kertaan läpi. Olin repsikan paikalla hiljaa ja kuuntelin ammattilaisia. Taisin sanoa mediatilaisuudessa Seiskaan, että pistetään Tampere sekaisin. Aika sekaisin sen laitoimmekin.”

M22

Luottopelaaja
Yle Radio Suomessa haastateltiin Pispalan koulun rehtoria. Juttu oli siitä kun toivottiin, että koulussa se äänekkäin kannatus ja isoimmat rekvisiitat jätettäisiin kotiin ja hallille.
Mutta sitten siltä kysyttiin, niin kertoi että heidän koulu on hyvin keltavihreä enemmistöinen. Viimeisen kysymyksen vastauksesta huomasi, että Pispalan nuoriso on hyvissä käsissä.
Siltä nimittäin kysyttiin veikkausta, että miten sarja tulee päättymään, niin vastaus oli, että:
"Parempi voittaa ja kyllähän Ilves tän tulee viemään"

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Yle Radio Suomessa haastateltiin Pispalan koulun rehtoria. Juttu oli siitä kun toivottiin, että koulussa se äänekkäin kannatus ja isoimmat rekvisiitat jätettäisiin kotiin ja hallille.
Mutta sitten siltä kysyttiin, niin kertoi että heidän koulu on hyvin keltavihreä enemmistöinen. Viimeisen kysymyksen vastauksesta huomasi, että Pispalan nuoriso on hyvissä käsissä.
Siltä nimittäin kysyttiin veikkausta, että miten sarja tulee päättymään, niin vastaus oli, että:
"Parempi voittaa ja kyllähän Ilves tän tulee viemään"
Nyt siitä on tekstijuttukin. Otsikossa puhutaan "fanirekvisiitasta". Onneksi kannattajatuotteita ei olla kielletty!

Keltavihreä

Luottopelaaja
Itse en pysty katsomaan mitään, missä lopputulos on Ilveksen kannalta karvas. Tuota katsoin jonkin aikaa, mutta hienosti menneen avauspelin tarinan jälkeen suljin videon. Välillä Youtubessa tulee vastaan esim. pätkiä, joiden avauskuvassa Lancaster teräsmiestuulettaa Pelsua vastaan. Kun näen sen, mua puistattaa ja scrollaan äkkiä niin, ettei sitä enää näy. Kamalaa on myös se, jos jonkun pätkän mainoksissa tulee kuvaa edellisvuosien pleijareista Ilveksen pelistä: äkkiä äänet pois ja silmät kiinni! :D

2017 sarjasta on myös hienoja muistoja ja se oli tärkeä osa Ilveksen nousussa, mutta en todellakaan halua nähdä siitä enää mitään materiaalia.
Ihan sama täällä.

Lisäksi se yks huippuhieno biisi. En muista oliko se sisääntulobiisi vai mikä. Oon onnistunut unohtaan. Tuli aina kylmänväreet ja mahtava fiilis kun sen kuuli. En oo pystynyt enkä halunnut sitä biisiä sen kevään jälkeen kuunnella.

Omissa mestaruusjuhlissa sekin saa sit soida taas. Kyllä se mulla on soittolistalla. Sellasella soittolistalla, mitä kuuntelen sit kevään ja kesän, ku kannu voitetaan.

Laitapuolen hyökkääjä

Vakiokokoonpanossa
1000005463.jpg

Tilaisin Klingberg paidan heti

Luikaus

Luottopelaaja

Erkka44

Rivipelaaja
Ottaa taas päähän tämä Ilta-Sanomien juttu (Ville Töyry) otsikolla "Kommentti: Tapparaa nöyryytettiin heti kättelyssä -mikään ei ole enää kuin ennen".

Töyry kirjoittaa: Vaikka runkosarjassa joukkueiden välillä oli räikeä ero (Ilves toinen, Tappara yhdeksäs), ensi kertaa kahdeksaan vuoteen pelattavan paikallissarjan uskottiin tasoittavan voimasuhteita. Sen piti olla Tapparan etu, mutta Ilves ottikin heti sarjan aluksi jopa nöyryyttävän niskalenkin isoveljestään.

Mistä helvetin isoveljestä?? Itsestäänkö?

Vähän Töyrylle faktaa:
Ilves on 30 vuotta Tapparaa vanhempi. Kuten aina, isoveli syntyy ensin.

Ilveksellä on urheilijoita ja jäseniä huomattavasti enemmän, koska meillä on myös jalkapalloedustus, salibandyä ja vaikka mitä. Seurana olemme siis koon puolesta suurempi.

Uusimman kyselytutukimusen mukaan meillä on jopa enemmän faneja.

Joten ikä, koko ja lajiedustus eivät mikään puolla sitä, että olisimme pikkuveli. Tai ainakaan Tapparan pikkuveli, se nyt on selvää.

Tämän termin käyttö on riipinyt minua jo vuosia, ja olin toivonut, että tätä asiavirhettä ei ainakaan enää lehtiin painettaisi.

Prkl.

UglyHouse

Luottopelaaja
Ottaa taas päähän tämä Ilta-Sanomien juttu (Ville Töyry) otsikolla "Kommentti: Tapparaa nöyryytettiin heti kättelyssä -mikään ei ole enää kuin ennen".

Töyry kirjoittaa: Vaikka runkosarjassa joukkueiden välillä oli räikeä ero (Ilves toinen, Tappara yhdeksäs), ensi kertaa kahdeksaan vuoteen pelattavan paikallissarjan uskottiin tasoittavan voimasuhteita. Sen piti olla Tapparan etu, mutta Ilves ottikin heti sarjan aluksi jopa nöyryyttävän niskalenkin isoveljestään.

Mistä helvetin isoveljestä?? Itsestäänkö?

Vähän Töyrylle faktaa:
Ilves on 30 vuotta Tapparaa vanhempi. Kuten aina, isoveli syntyy ensin.

Ilveksellä on urheilijoita ja jäseniä huomattavasti enemmän, koska meillä on myös jalkapalloedustus, salibandyä ja vaikka mitä. Seurana olemme siis koon puolesta suurempi.

Uusimman kyselytutukimusen mukaan meillä on jopa enemmän faneja.

Joten ikä, koko ja lajiedustus eivät mikään puolla sitä, että olisimme pikkuveli. Tai ainakaan Tapparan pikkuveli, se nyt on selvää.

Tämän termin käyttö on riipinyt minua jo vuosia, ja olin toivonut, että tätä asiavirhettä ei ainakaan enää lehtiin painettaisi.

Prkl.
Töyryllä on mennyt isoveli ja pikkusisko sekaisin - tekevälle sattuu.

AnkuK

Vakiokokoonpanossa