• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Ilves ja Media

KAIZΞN

Vakiokokoonpanossa
Jaa a. Jos nyt pelattiin paras peli sarjasta, niin älkää nyt sitten ainakaan parantako enempää. Voi luoja että noi on kujalla. Ensimmäisenä vois ruoskia sen, joka sai idean laittaa Adamin Männyn tilalle. Toisena sen, joka päätti haastaa maalin. Luulen, että sama mies ruoskitaan kahdesti. Tää oli tässä.

Kuka Männyn tilalle olisi pitänyt laittaa? Bau? O'Leary? Rautanen?

asdaf

Vakiokokoonpanossa
Kuka Männyn tilalle olisi pitänyt laittaa? Bau? O'Leary? Rautanen?
Ei ainakaan Adamia. Arvasin että tulee tää kysymys. Tässä tullaan siihen, että alunperin Ilveksen keskikaista on liian huono.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Ensimmäisenä vois ruoskia sen, joka sai idean laittaa Adamin Männyn tilalle.
Rautanenko sinne olis pitänyt laittaa?
Toisena sen, joka päätti haastaa maalin. Luulen, että sama mies ruoskitaan kahdesti. Tää oli tässä.
Mun mielestä tää maalinhaasto on saanut suht suuret mittasuhteet, mitäänhän tuohon haastoon ei kuitenkaan ratkennut.

punakone

Luottopelaaja
Kyllä oli tosiaan noloa tuo Niemelän kitinä. Minimaalinen kontakti siinä saattoi olla, mutta se on pelille tosi ikävä asia jos jokaisesta tilanteesta aletaan etsiä jotain millimetritason hipaisuja. Ihan hyvä maali se oli.
Liiga on lähettänyt 7 klippiä noista tilanteista ja selvitykset miksi hylätty ja yksi klippi melkein samanlainen mitä tänään tapahtu..ettei ihme kun haastoivat maalin…ei mulla muuta..

asdaf

Vakiokokoonpanossa

Mun mielestä tää maalinhaasto on saanut suht suuret mittasuhteet, mitäänhän tuohon haastoon ei kuitenkaan ratkennut.
Siinä hetkessä oli ihan eri. Jälkikäteen sää oot viisas. Todella viisas.

asdaf

Vakiokokoonpanossa

Kauteen lähdettäessä olisi pitänyt olla laadukkaampi keskikaista.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Liiga on lähettänyt 7 klippiä noista tilanteista ja selvitykset miksi hylätty ja yksi klippi melkein samanlainen mitä tänään tapahtu..ettei ihme kun haastoivat maalin…ei mulla muuta..
Jotain tällaista aavistelinkin kun katsoo mitä kauden aikana on hyväksytty/hylätty ihan Ilveksenkin peleissä.

Soho

Tähtipelaaja
Lähde nyt Tino Koskela menemään ihan oikeasti. :D
Koskela ja Niemelä voi nyt molemmat lopettaa itkemisen. Me ollaan 3-1 häviöllä tässä sarjassa, johon ite päästiin lepoedulla.

Milloin me noustaan esiin kun paikka on?

Menkää nyt saatana kammioihinne miettimään syntyjä syviä. Nämä jälkipelit vaan hävettää kannattajia tunnin tuhnailun jälkeen.

Tampere Maple Leafs

Vakiokokoonpanossa
No tottakai katalyyttinä on joku Liigan/Rönnin sekoilulinjaus. Tähänhän Niemelä viittasi siinä yhdessä (Jyp?) -kotimatsissa, jossa tehtiin lähtökohtaisesti ihan järjetön haasto ja täällä ihmeteltiin sitä viisain ja ei niin viisain (minä) päin.

Kuitenkin, Lukolta hylättiin maali just jatkoilla suht ihmeellisin perustein ja Lämsä ei piipittänyt pressissä sanallakaan — toinen oli hylätty jo aiemmin pelissä. Sahlstedt ei myöskään vetänyt paikallislehteen mitään valitusvirsiä.

Mielestäni noloa ja ei kovin hyvää PR:ää Ilvekselle. Noh, tuolla noi muilla foorumeilla naureskeleekin jo.

jurgen

Tähtipelaaja
Tuo paska olisi pitänyt vaan niellä eikä selitellä. Iso virhetikki Ilveksen johtohenkilöiltä, älyttömän iso. Luuta lakaiskoon, jos on aihetta.

Raipen lämäri

Luottopelaaja
Jaa a. Jos nyt pelattiin paras peli sarjasta, niin älkää nyt sitten ainakaan parantako enempää. Voi luoja että noi on kujalla. Ensimmäisenä vois ruoskia sen, joka sai idean laittaa Adamin Männyn tilalle. Toisena sen, joka päätti haastaa maalin. Luulen, että sama mies ruoskitaan kahdesti. Tää oli tässä.
Hylkyyn olisi pitänyt maali mennä jos oltaisi menty tähänastisella linjalla, jostain syystä nyt taas linja oli muuttunut. Sen takia hölö ja tillu kävivät niin kuumana, liigan ihan oma linja ollut mikä nyt yhtäkkiä muuttui

asdaf

Vakiokokoonpanossa
Hylkyyn olisi pitänyt maali mennä jos oltaisi menty tähänastisella linjalla, jostain syystä nyt taas linja oli muuttunut. Sen takia hölö ja tillu kävivät niin kuumana, liigan ihan oma linja ollut mikä nyt yhtäkkiä muuttui
No ei mun värilaseilla. Pikku hipaisu. Oma pakki etupuolella työntää selin maalia kohti.

Pok

Tähtipelaaja
Jostain syystä nämä hylyt menevät aina Ilvestä vastaan. Nyt siis Rönn sönkötti, että Tilannehuone ei pystynyt varmuudella sanomaan, että tuliko kontakti jo ennen kuin laukaus lähti, niin siksi hyväksyttiin ja vielä, että olisi samoilla kameroilla hylätty jos tuomarit olisivat jo alunperin hylänneet maalin.

Ilvekseltä hylättiin Tapparaa vastaan sellainen maali, jossa Meskanen huitoi kiekosta ensin ohi ja otti ohuen kontaktin maalivahtiin ja toisella laukauksella teki maalin ottamatta mitään kontaktia maalivahtiin. Siis päivänselvästi kontakti tuli ennen kuin maalin tehnyt laukaus lähti. Silloin ei mitään selitetty, että kontaktin pitää tulla laukauksen lähdön jälkeen, että maali hylätään.

Ennakoin, että vitospelissä Ilvekseltä hylätään maali.

Ja minun mielestäni tällaiset maalit joissa on vain mitätön kontakti maalivahtiin pitäisi aina hyväksyä, mutta kun ei ole aiemminkaan tällä kaudella hyväksytty, niin ei sitä nyt kesken kauden pitäisi muuttaa niin, että aina menevät Ilvestä vastaan. Ilveksellä hylätään ja Ilvestä vastaan hyväksytään.

asdaf

Vakiokokoonpanossa
Sitä paitsi, jos tuollaisia tilanteita hylätään maalivahdin häirintänä, niin menee loppukin usko lajiin "miesten jääkiekko".