Ilves ja Media

Ei pelipaidassa. Ei yhtä ainuttakaan kertaa. Onko vaikeaa ymmärtää kirjoitettua?
Eli pitkän historian omaavan tekstin lisääminen pelipaitaan ja tutun logon vaihtelua muuksi on "yritystä luoda historiaa jostain, joka ei sitä ole". Siis eihän tuossa ole järkeä sori nyt vaan

Eli pitkän historian omaavan tekstin lisääminen pelipaitaan ja tutun logon vaihtelua muuksi on "yritystä luoda historiaa jostain, joka ei sitä ole". Siis eihän tuossa ole järkeä sori nyt vaan
On siinä järkeä. Vaikka olisi kuinka vanha logo (missä tätä edes on käytetty?), on sen tuominen pelipaitaan tasan tarkkaan vain jenkkimeiningin apinointia.

On siinä järkeä. Vaikka olisi kuinka vanha logo (missä tätä edes on käytetty?), on sen tuominen pelipaitaan tasan tarkkaan vain jenkkimeiningin apinointia.
Edustusasuista tuttu teksti. Mut joo. Toiset tykkää, toiset ei. Mutta teksti on osa historiaa enkä näe ongelmaa sen esille tuomisessa eikä se todellakaan ole historian luomista tyhjästä (vaikkei pelipaidassa olisikaan ollut....)

Näähän on siis makuasioita. Joku tykkää tästä ja joku ei.

Itse olen samaa mieltä kuin @Outo hankinta että jossain olkapäässä olisi ollut hieno yksityiskohta, mutta eihän tuo nyt jumalauta ole meidän logo.

Meillä on kaksi logoa. Naama ja sivuprofiili.

Itse tekstistä logona ei ole mainittavaa mielipidettä mutta uuden logon päätarkoitus lienee lisätä paitamyyntiä koska vaihtuvuutta saa kummasti lisää kun logoa vaihtaa. Että sikäli ymmärrän halun laittaa sinne kolmospaitaan eri logoa kuin niitä mitä käytetty on.

Itse tekstistä logona ei ole mainittavaa mielipidettä mutta uuden logon päätarkoitus lienee lisätä paitamyyntiä koska vaihtuvuutta saa kummasti lisää kun logoa vaihtaa. Että sikäli ymmärrän halun laittaa sinne kolmospaitaan eri logoa kuin niitä mitä käytetty on.
Juu mää ymmärrän myös ihan täysin mistä tämä johtuu, mutta halveksun sitä silti.

Tässä ollaan nyt nelinkontin eurojen edessä enkä tykkää siitä, mutta se taitaa olla pakollista ikävä kyllä.

Juu mää ymmärrän myös ihan täysin mistä tämä johtuu, mutta halveksun sitä silti.

Tässä ollaan nyt nelinkontin eurojen edessä enkä tykkää siitä, mutta se taitaa olla pakollista ikävä kyllä.
Tätähän tämä on ja jostain tätä rahaa pitää repiä kun ei ole kummisetiä eikä edes tätejä taustalla. Toki ääntä saa ja pitääkin aina pitää yllä näistä jutuista. Kolmospaidan logo on kuitenkin pienempi paha kuin moni muu asia. Värien järjestystä vaihtamalla voi myydä vain tietyn määrän paitoja ja joillekin tämäkin iskee.

Veikkaan että jossain vaiheessa se 90-luvun sivu-Ilves myös tekee paluun kolmospaitoihin. Nostalgiapaukkuna sekin tulee myymään paitoja.

Takaisin