”60 kierroksen runkosarja ei jätä mitään sattuman varaan. Ei tarvitse jossitella, menikö yksi pomppu sisään vai ulos. Tietyt tahot ovat todenneet, että Ilvekselle kelpaa vain mestaruus. Ei se ihan niin ole. Haluamme olla mestarikanditaatti – ja meillä on erinomainen mahdollisuus voittaa. Katsotaan, miten käy”, Koskela muotoili.Mitä tää ny meinaa? En pääse siis itse lukemaan tuota artikkelia.
Missäs hän niin sanoi? Ei ainakaan mun lehdessä.Muuten hyvä juttu mutta ikävä kyllä meidän urheilujohtaja on sitä mieltä että mestaruus ei kiinnosta![]()
Jep, ei varmaan tainnut ymmärtää että Pendo puhui kokonaisuudesta että paljonko pelaajat saavat viestejä.Siellä nyt joku Tappara-fani rutisee, kun "Pennanen itki monikossa pelaajia". Vittu mitä ääliöitä.
Jos Ripa tai Tillu julkisesti ilmoittaisi, että vain mestaruus kelpaa niin ketä me saatais meille valmentaan tai pelaamaan?No hei, pronssihan on ihan hyvä saavutus! Antaa muiden tankata jne.
KYLLÄ OMPI NIIN ETTÄ VAIN MESTARUUS KELPAA EI OLE MUUTA VAIHTO EHTOA TAI KAIKILLE KENKÄÄ MINÄ OLEN KANNATTANUT ILVESTÄ SATA VUATTA JA ANNAN KATSOMOSSA AINA KAIKKENI ELI JOS JOKU VÄITTÄÄ ETTÄ JOKU RONSSI KELPAA NIIN EI TIIÄ KYLLÄ MISTÄÄN MITÄÄN,,,!!111
Tämä oli siinäkin mielessä hyvä ulostulo, kun nyt tämä konkretisoituu selvästi yhteen ääliöön.No nyt saatiin Tillu linjoille.
Rikosilmoitus tehty ja hyvä niin.
![]()
Ilveksen pelaajan saamasta törkyviestistä on tehty rikosilmoitus – Urheilujohtaja: ”Raja ylittyi totaalisesti”
Ilveksen urheilujohtaja Timo Koskela ei ole törmännyt vastaavaan yhteydenottoon kertaakaan – ei pelaajana eikä johtajana.www.aamulehti.fi
Tässä niitä ehdotuksia: Joukkueenjohtaja toivoo, että myös SM-liiga reagoisi ikävään ilmiöön. Mallia voisi hakea vaikka länsinaapurista.Olisiko liikaa pyydetty, että laitatte siteerauksia noista jutuista? Ei kannata klikkilehtiä sponssata tai muitakaan tahoja.
Kyllä tää herättää niin epäuskosia tunteita. Ei mulla löydy enää sanoja tämmöseen toimintaan.SM-liigapelaajan perhe uhattiin tappaa – AL: rikosilmoitus tehty
SM-liigapelaajan perhe uhattiin tappaa – AL: rikosilmoitus tehty
Hienompi saavutus tehdä pronssilla hattutemput, ku joku kulta. Eivätpä voi putkeen kolmen pronssin jälkeen enään sanoa vahingoks xDKYLLÄ OMPI NIIN ETTÄ VAIN MESTARUUS KELPAA EI OLE MUUTA VAIHTO EHTOA TAI KAIKILLE KENKÄÄ MINÄ OLEN KANNATTANUT ILVESTÄ SATA VUATTA JA ANNAN KATSOMOSSA AINA KAIKKENI ELI JOS JOKU VÄITTÄÄ ETTÄ JOKU RONSSI KELPAA NIIN EI TIIÄ KYLLÄ MISTÄÄN MITÄÄN,,,!!111
Hienoa, että pelaaja on heti kertonut asiasta eteenpäin.
Tuon perusteella asialla on siis ollut yksi henkilö. Toivotaan, että tekijä saadaan vastuuseen.