Ilves ja Media

Raipen lämäri

Luottopelaaja
Viestejä
1 822
Jossain ketjussa puhuttiin näistä kun Ilves palkitsi omia U20 ja edustuksen pelaajia.

Hieman mietityttää tämä kategoria:

Kauden MVP-pelaajat (Most Valuable Player / arvokkain pelaaja)

Pronssimitali: Šimon Stránský
Hopeamitali: Joona Ikonen
Leijona-patsas (kauden MVP-pelaaja): Eemeli Suomi

Ihan ei riittänyt pistepörssin voittajalla Oula Palveella tuolle listalle :D Aikas erikoista sanoisinko.
Voi olla että pikkusen vaikutti se että Palve sanoi olevansa pelkästään töissä, sekä pleijareissa katosi kokonaan kuvasta. Stransky ja Eemeli oli top 2 mun mielestä, eikä sovi unohtaa Malikkia sekä koko 4-kentällinen.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 842
Voi olla että pikkusen vaikutti se että Palve sanoi olevansa pelkästään töissä, sekä pleijareissa katosi kokonaan kuvasta. Stransky ja Eemeli oli top 2 mun mielestä, eikä sovi unohtaa Malikkia sekä koko 4-kentällinen.
Osittain samaa mieltä, mutta kyllä Stransky oli meidän paras "tähti" pelaaja viime pudotuspeleissä. Nelonen oli toki hyvä kokonaisuutena.

Tässä mun top5 pudotuspeli pelaajat.
1. Stránský
2. Nelonen
3 Málek
4. Suomi
5. Pelli
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
11 751
Voi olla että pikkusen vaikutti se että Palve sanoi olevansa pelkästään töissä, sekä pleijareissa katosi kokonaan kuvasta. Stransky ja Eemeli oli top 2 mun mielestä, eikä sovi unohtaa Malikkia sekä koko 4-kentällinen.
Jos vaikutti niin Hölölle varmaan vois antaa kenkää saman tien? Kukaan ei tarttunut näköjään tänään kun Hölö hienossa puheessaan sanoi ”kun tulette tänne töihin, kyllä töihin”.
 

Raipen lämäri

Luottopelaaja
Viestejä
1 822
Jos vaikutti niin Hölölle varmaan vois antaa kenkää saman tien? Kukaan ei tarttunut näköjään tänään kun Hölö hienossa puheessaan sanoi ”kun tulette tänne töihin, kyllä töihin”.
Palve myös osoitti muullakin tavalla ettei sitä ihan hirveästi harmita jos tiputaan vähän aikaisemminkin, kun on muutenkin vaan pelkästään töissä. Ja on tottunut/kovettanut noi kyykkäämiset. Asenne/sitoutumisen ongelma sanoisin minä, vaikka taitava onkin
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 634
Niemelä: Mää oon Eemeli ihaillut sen peli taitoja, taistelua ja kaikkea sitä mitä sää tuonne kentälle jätät joka ikinen peli ja reeni! Mää olen etuoikeutettu kun nyt vihdoin päästään työstämään yhteistä urakkaa. Olen kuullut susta pelkkää hyvää toisilta pelaajilta, valmentajilta, huoltajilta ja kaikilta kenen kanssa olen susta jutellut.
Meillä on tässä Eemeli todella hieno matka edessä ja nautitaan siitä yhdessä ja ollaan toisillemme rehellisiä ja avoimia.

Supi: Selvä.
Epäilen kyllä, että sieltä tulee varmastikkin myös: No emmää ny oikeen tiiä.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
11 751
Palve myös osoitti muullakin tavalla ettei sitä ihan hirveästi harmita jos tiputaan vähän aikaisemminkin, kun on muutenkin vaan pelkästään töissä. Ja on tottunut/kovettanut noi kyykkäämiset. Asenne/sitoutumisen ongelma sanoisin minä, vaikka taitava onkin
No tämä ei pidä paikkansa. Siinä vaan yksi tekstin pätkä lähti elämään ihan omaa elämäänsä. Omaan silmään sitä asennetta ja sitoutumista kyllä oli. Enkä kyllä nähnyt mitään sellaista että ei harmittanut kun pelit päättyi aikaiseen.

Mies tuuletti kuin mikäkin muiden maaleja vaikka johdettiin jo paljon. Ihan innoissaan kun Jamppa naulasi pelin viidennen maalin. Lisäksi murtui täysin viimeisen pelin jälkeen jäällä, lähes kyyneleissä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 842
Epäilen kyllä, että sieltä tulee varmastikkin myös: No emmää ny oikeen tiiä.
Mää jatkan tätä sitten vähän.

Niemelä: Mää oon Eemeli ihaillut sen peli taitoja, taistelua ja kaikkea sitä mitä sää tuonne kentälle jätät joka ikinen peli ja reeni! Mää olen etuoikeutettu kun nyt vihdoin päästään työstämään yhteistä urakkaa. Olen kuullut susta pelkkää hyvää toisilta pelaajilta, valmentajilta, huoltajilta ja kaikilta kenen kanssa olen susta jutellut.
Meillä on tässä Eemeli todella hieno matka edessä ja nautitaan siitä yhdessä ja ollaan toisillemme rehellisiä ja avoimia.

Supi: Selvä.

Niemelä: No miltä susta nyt tuntuu tää juttu mitä mää teille niinkun myyn?
Mulla on visio miten me saavutetaan suuria asioita yhdessä ja se, että tämä matka on nimenomaan meidän kaikkien niin se tekee tästä entistä hienomman. Meillä on nyt mahdollisuus olla osa jotain suurta Eemeli. Miltä se susta niinkun tuntuu?

Supi: No emmä nyt oikein tiedä. Ihan kivalta.
 

Salhoja

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
272
Palve myös osoitti muullakin tavalla ettei sitä ihan hirveästi harmita jos tiputaan vähän aikaisemminkin, kun on muutenkin vaan pelkästään töissä. Ja on tottunut/kovettanut noi kyykkäämiset. Asenne/sitoutumisen ongelma sanoisin minä, vaikka taitava onkin
Miten se sen osoitti? Olikohan Iksakin sitten vain töissä täällä, kun floppas yhtä pahasti pleijarit ja lähti ulkomaille?
 

Hawk22

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
118
No tämä ei pidä paikkansa. Siinä vaan yksi tekstin pätkä lähti elämään ihan omaa elämäänsä. Omaan silmään sitä asennetta ja sitoutumista kyllä oli. Enkä kyllä nähnyt mitään sellaista että ei harmittanut kun pelit päättyi aikaiseen.

Mies tuuletti kuin mikäkin muiden maaleja vaikka johdettiin jo paljon. Ihan innoissaan kun Jamppa naulasi pelin viidennen maalin. Lisäksi murtui täysin viimeisen pelin jälkeen jäällä, lähes kyyneleissä.
Ja muistetaan myös, että Ilves tuli viimeisen ottelun jälkeen nimenomaan Palveen johdolla kiittämään kannattajia buuauskonsertin saattelemana, vaikka hän jos joku olisi hyvin voinut jäädä jonon perälle luimuilemaan.
 

Raipen lämäri

Luottopelaaja
Viestejä
1 822
No tämä ei pidä paikkansa. Siinä vaan yksi tekstin pätkä lähti elämään ihan omaa elämäänsä. Omaan silmään sitä asennetta ja sitoutumista kyllä oli. Enkä kyllä nähnyt mitään sellaista että ei harmittanut kun pelit päättyi aikaiseen.

Mies tuuletti kuin mikäkin muiden maaleja vaikka johdettiin jo paljon. Ihan innoissaan kun Jamppa naulasi pelin viidennen maalin. Lisäksi murtui täysin viimeisen pelin jälkeen jäällä, lähes kyyneleissä.
Siis tämähän on vaan minun mielipide Palveesta sen haastattelun perusteella, eikä mikään 100% totuus.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 842

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
912
Varmaan naureta siä puntilla! Veijarit&kaljavirtuoosit historiaan ja mouhojen kaltanen hampaat irvessä vaatimustaso päälle!
 
Ylös