Ilves Launch 14.5.2025

Sikäli kyllä apinaa koijattiin, että ei torstai ollut mitään alkuviikkoa ja vähän joutuu rajoja venyttämään, että ilmoitus siitä, että pelaajajulkistuksia tulee tiettynä päivänä lasketaan pelaajauutisiksi, mutta hyväksytään.

Ilmeisesti syväkurkut koijailleet vähän muitakin nimimerkkejä tässä, itselleni ei sössötetty mitään launchin jättämisestä väliin, mutta useampikin täällä oli kuullut, ettei erillistä launchia järjestetä.

Jasek ja Krannila on se kaksikko, jota itse olen salaa elätellyt. Tulisi taitoa ja vauhtia kertaheitolla rosteriin lisää. Krannilan on vaan kovasti huhuttu jatkavan Raumalla. Mutta olisi juuri sitä mitä laituriosastolle kaivataan.

Juu, nämä olisivat kyllä juuri sitä mitä lääkäri määrää Ilvekselle viime pudotuspelien perusteella. Toivotaan, että taso olisi puuttuviin palasiin tätä tyyliä, jos eivät juuri nämä nimet sieltä löydy.

Jaaahas. Ja puita!

oma veikkaus julkaisuista:

-valmennus
-UTJ
-Taponen
-Kucerik
-Nybergin jatko
-Engberg
-Török
-Teuho-Markkola

Lisäksi jotain junnusoppareita sekä yllätyksinä Leino ja Ratiselle vuosi lisää sopimukseen :p
Kyllä tuohon pitäisi löytyä vielä 2-3 profiilihyökkääjää kärkiketjuihin. Minimissään profiilisentteri pitäisi olla jo hankittuna.

1000062155.jpg

Siis onko tää launch nyt varma? Jos on niin Lexus teemallako se menee vieläkin

On ja kyllä

Olisiko mahdollista, että säkin rajoittaisit hieman tätä esittämistä siitä, että tiedät asioita/taustoja?

Kuten oon kirjoittanut, niin ei mitään sitä vastaan, että täällä kerrotaan kuultuja juttuja, mutta täällä on jokunen käyttäjä, joka julistaa "tietoja" keksimällä niitä päästään tai päättelemällä. Tässä nyt taas hyvä esimerkki tämä Lexus, joka ei sitten ollutkaan Launchin sponssi. Juuri tämä nyt sattuu olemaan mitätön asia, mutta esimerkki siitä, kuinka kerrotaan tuosta noin vain, että näin on, ja sitten ei olekaan.

Takaisin