Ilves Launch 14.5.2025

Olisiko mahdollista, että säkin rajoittaisit hieman tätä esittämistä siitä, että tiedät asioita/taustoja?

Kuten oon kirjoittanut, niin ei mitään sitä vastaan, että täällä kerrotaan kuultuja juttuja, mutta täällä on jokunen käyttäjä, joka julistaa "tietoja" keksimällä niitä päästään tai päättelemällä. Tässä nyt taas hyvä esimerkki tämä Lexus, joka ei sitten ollutkaan Launchin sponssi. Juuri tämä nyt sattuu olemaan mitätön asia, mutta esimerkki siitä, kuinka kerrotaan tuosta noin vain, että näin on, ja sitten ei olekaan.
Sisäpiirin miehiä on liikkeellä ihan helvetisti. Se on sitä nykyaikaa: ei ole väliä mitä sanoo, kunhan sanoo ensimmäisenä.

On ilmeistä että jotain tapahtuu kohta toimistolla. Klubi huhut tuovat meille uutta urheilutoimenjohtajaa. Neuvotteluja kuulemma jatketaan torstai-perjantai akselilla pronssipelissä.
Tämäkin ilmeisesti aivan täyttä hölynpölyä niin kuin Tracey höpinät jne. Olet jo kerran/pari ollut jäähyllä, kun esität jotain tietäjää, niin olkoon tämä viimeinen varoitus ennen pysyvää bänniä.

Ainakaan viikko takaperin Havulla ei ollut pahvia vielä minnekään. Toki ehkä tässä on Havun liikkeitä Timo odotellut ja nyt on kala napattu ja Launch saadaan pidettyä.
Itse en usko, että on edes neuvotellut Ilveksen kanssa. Se on 100% tieto, että oli yksi vaihtoehto Tapparaan. Ilves juttu lienee taas joko väärinymmärrys tai ihan pila.

Olisiko mahdollista, että säkin rajoittaisit hieman tätä esittämistä siitä, että tiedät asioita/taustoja?

Kuten oon kirjoittanut, niin ei mitään sitä vastaan, että täällä kerrotaan kuultuja juttuja, mutta täällä on jokunen käyttäjä, joka julistaa "tietoja" keksimällä niitä päästään tai päättelemällä. Tässä nyt taas hyvä esimerkki tämä Lexus, joka ei sitten ollutkaan Launchin sponssi. Juuri tämä nyt sattuu olemaan mitätön asia, mutta esimerkki siitä, kuinka kerrotaan tuosta noin vain, että näin on, ja sitten ei olekaan.

Tää on mun mielestä kanssa erikoinen ilmiö. Osaa ihmisistä ei edes hävetä puhua paskaa. Monet täälä heittelee juttuja siinä toivossa, että joku juttu joskus sattuis osumaa, ni sitte sais tittelin jonain uutena foorumin tietäjänä.
Mutta ensi viikolla taitaa olla viimein se alkuviikko (mikä piti olla jo tammikuussa) (joukkueen sisältä kuulin) , jolloinka se kakkossentteri tulee!!

2-3 kärkihyökkääjää? Onko mun joku tutka nyt vähän rikki?
Riippuu tietysti mihin tähdätään, mutta jos halutaan parantaa sijoitusta niin näkisin että Suomi ja Najman pitäisi korvata + Ratinen ei kuulu kärkiketjuihin menestyvässä joukkueessa.

Launchin suurin mielenkiinto kohdistuu ehdottomasti siihen pystyykö Makkonen sanomaan Mou.. Teuho-Markkolan nimen ilmekään värähtämättä.

Riippuu tietysti mihin tähdätään, mutta jos halutaan parantaa sijoitusta niin näkisin että Suomi ja Najman pitäisi korvata + Ratinen ei kuulu kärkiketjuihin menestyvässä joukkueessa.
@Torski tuossa jo tiivisti omat ajatukset.

2 riittää. Ykkösen laituri ja kakkosen sentteri.

@Torski tuossa jo tiivisti omat ajatukset.

2 riittää. Ykkösen laituri ja kakkosen sentteri.
Itse olen vähän toista mieltä, mutta sieltä tulee ketä tulee. Jos halutaan pitää tasoa kolmosketjussakin, ja otetaan huomioon ettei Svejkovskykaan pysy todennäköisesti kasassa ehjää kautta, niin aika ohuella mennään ilman riittävää kärkiosaamista.

Itse olen vähän toista mieltä, mutta sieltä tulee ketä tulee. Jos halutaan pitää tasoa kolmosketjussakin, ja otetaan huomioon ettei Svejkovskykaan pysy todennäköisesti kasassa ehjää kautta, niin aika ohuella mennään ilman riittävää kärkiosaamista.
No joo nyt kun aloin kunnolla ajatteleen niin unelma tilanne olisi tosiaan, että Ratinen ja Svejkovsky olisi kolmosen laiturit.

Siellä olis tosiaan vapaita paikkoja kahdessa ensimmäisessä kun nyt sieltä löytyy Mäntykivi, Klingberg ja Lööke.

Ehkä Svejkovsky voidaan laittaa kahteen ensimmäiseen.

Olit siis "oikeassa" tuossa 2-3 kärki jätkää.

Oho, no niinpä. Olikin vaihtunut. Jaksuhaleja.

No joo nyt kun aloin kunnolla ajatteleen niin unelma tilanne olisi tosiaan, että Ratinen ja Svejkovsky olisi kolmosen laiturit.

Siellä olis tosiaan vapaita paikkoja kahdessa ensimmäisessä kun nyt sieltä löytyy Mäntykivi, Klingberg ja Lööke.

Ehkä Svejkovsky voidaan laittaa kahteen ensimmäiseen.

Olit siis "oikeassa" tuossa 2-3 kärki jätkää.
Tätä itsekin pohdin. Toki kauteen voi lähteä niin että täydennyksiä hakee syksyllä, mutta iskukyvyn kannalta pari profiilihyökkääjä voisi tulla heti. Niitä ei syksyllä enää löydä.

Verrataan sitä kokoonpanoa viime kauden alkuun.

Svejkovsky korvasi Stranskyn, mutta Klingbergin jatko tekee hänestä sen kärkiketjujen laiturin. Jos Najman saadaan korvattua pelimiehellä, joka haastaa Mäntykiven ykkössentterinä niin tämä laiva on kurssissaan.

Itse en usko, että on edes neuvotellut Ilveksen kanssa. Se on 100% tieto, että oli yksi vaihtoehto Tapparaan. Ilves juttu lienee taas joko väärinymmärrys tai ihan pila.
Jos ei mua ihan täysin oo juksattu, niin sellasta mä ainakin kuulin Tapsun puolelta, että Mäntymaa olisi nimenomaan Ilvekseen tulossa Niemelän tiimiin. Tapsun puolella kyllä oltiin jo aika varmoja siitä, että Mäntymaa sinne menisi, kun oli kopissakin käyny kääntymässä ja käsipäivää sanomassa porukalle.

Kaikkea muuta voi hankkia mutta päteviä senttereitä ei saa mistään kesken kauden. Ne vain on pakko olla hankittuna jo nyt. Sitten joutuu tyytymään tasoon O'Leary jos nyt ei löydy. Pohjois-Amerikasta tulevat sentterit päätyvät syystä tai toisesta laitaan täällä todella usein.

Kaikkea muuta voi hankkia mutta päteviä senttereitä ei saa mistään kesken kauden. Ne vain on pakko olla hankittuna jo nyt. Sitten joutuu tyytymään tasoon O'Leary jos nyt ei löydy. Pohjois-Amerikasta tulevat sentterit päätyvät syystä tai toisesta laitaan täällä todella usein.

Näinpä. Ensi kaudenkin määrittää suurimmalta osin tuo kakkosen sentteri. Jos siihen ei pätevää schnarrleinojasekia saa kiinni vaan toivotaan jotain Törökin kasvua nelosesta kakkosen keskelle, niin kausi on taas menetetty.

Takaisin