Ilves Launch 14.5.2025

Mä loin jo keskiviikolle Outlook-kalenteriin koko päivän täyteen "palavereja". Ei pääse kukaan häiritsemään jollain turhilla työasioilla.
"Älä häiritse vaikka talo palais"

Ite aattelin sepittää jotain "Keskiviikkona on ihan pakko tarkastella sopimusasioita. Pystyy sitten laskeen ens kevään voittomarginaaleja ja mahdollisia lisärekryn tarvetta loppuvuodesta"

Toivottavasti on pari isoa kalaa ettei ole pannukakku.
IMG_6709.jpeg

En ymmärtänyt?

En mä ymmärrä myöskään, että miksi pitää levittää jotain olemattomia "sisäpiirin" tietoja faktoina ennenkuin Ilves itse tiedottaa. Eikö kestä pälli edes sen verran odottaa, vaan pitää ruveta arvailemaan. Näistä arvailusta kasvaa herkästi foorumitotuuksia, kannattaa siis malttaa.

14.5. on Launch. Sitä kohti.
Se johtuu siitä, että nykyhetken pikakulttuurissa ei riitä, että tietää jotain, vaan se pitää tietää ensimmäisenä.

Näin unta.
Keskiviikkona klo12.00 alkoi kaikkien aikojen Launch joka tuli jäämään lajinsa viimeiseksi. Launch josta tullaan puhumaan vielä vuosien päästä. Uuden Ilveksen pahin romahdus Liigan kärkitaiston tavoittelussa.
Tillun the viimeinen kosto!

Valmennukseen:
Ilvesfoorumin posipetterienkin naurama Liigan suurin vitsi valmennuksessa, Ville Mäntymaa. Näppilän jatkopahvi.

Hyökkäykseen:
KooKoon ja Liigan nimekkäät tähdet Enberg ja Török sekä naapurista isolla rahalla ryöstetty Teuho-Markkola.

Puolustukseen:
Ässien tosi hyvä pakki Kucerik.

Maaliin: Hifkissä eläkeläisen taakse jäänyt parinsadan kilon Roope Taponen.

Joukkue on valmis ja voidaan reagoida tarvittaessa kauden mittaan.

Uusien pelaajien tervehdys to Ilves-fans:
Hello fans, see you in the sääliplayoffs. Long time no see.

Onneksi heräsin ja ymmärsin että se oli vaan todella pahaa ja sairasta unta joka onneksi ei ole totta :)

Takaisin