Ilveksenmiäs
Tähtipelaaja
Ei kai.. olen varmaan käsittänyt väärin.Onko jossain huhuiltu ECHL-pakkia? Toivottavasti meinaan ei.
Ei kai.. olen varmaan käsittänyt väärin.Onko jossain huhuiltu ECHL-pakkia? Toivottavasti meinaan ei.
Onko jossain huhuiltu ECHL-pakkia? Toivottavasti meinaan ei.
Okei, mutta Ilvekseen? Ilveksestä oli puhe.Tällästä pakkia on huhuttu Suomeen.
Ben Finkelstein - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Ben Finkelstein, 1997-10-01 South Burlington, VT, USA USA. Most recently in the undefined with Eisbären Berlin. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Okei, mutta Ilvekseen? Ilveksestä oli puhe.
Juu tiedän, mutta kyse oli nyt nimenomaan ECHL-pakista.Pohjois-Amerikkalaista pakkia joku huhuili.
Todella kovat on kyllä pisteet pakiksi. ECHL vaan on tasoltaan melko kevyt ja matalatempoinen sarja, sen mitä itse olen nähnyt, että en syty erityisemmin näihin hakuihin. Tietenkin, jos on hyvin scoutattu, niin voi tietty menestyäkin, mutta lähtökohtaisesti riittää yksi "lancasteri" Lancasterin tontille. Tuppaavat olemaan ei niin kokonaisvaltaisia pelaajia nuo haut sieltä, jos vaikka sitten verrataan lähteneiseen Johanssoniin tai Seppälään vaikkapa.Tällästä pakkia on huhuttu Suomeen.
Ben Finkelstein - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Ben Finkelstein, 1997-10-01 South Burlington, VT, USA USA. Most recently in the undefined with Eisbären Berlin. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Juu tiedän, mutta kyse oli nyt nimenomaan ECHL-pakista.
Todella kovat on kyllä pisteet pakiksi. ECHL vaan on tasoltaan melko kevyt ja matalatempoinen sarja, sen mitä itse olen nähnyt, että en syty erityisemmin näihin hakuihin. Tietenkin, jos on hyvin scoutattu, niin voi tietty menestyäkin, mutta lähtökohtaisesti riittää yksi "lancasteri" Lancasterin tontille. Tuppaavat olemaan ei niin kokonaisvaltaisia pelaajia nuo haut sieltä, jos vaikka sitten verrataan lähteneiseen Johanssoniin tai Seppälään vaikkapa.
Minusta EHCL on aika aliarvostettu sarja jonka kärki pelaajat tuntuu toimivan paremmin kuin mitkään allsvenkan hautJuu tiedän, mutta kyse oli nyt nimenomaan ECHL-pakista.
Todella kovat on kyllä pisteet pakiksi. ECHL vaan on tasoltaan melko kevyt ja matalatempoinen sarja, sen mitä itse olen nähnyt, että en syty erityisemmin näihin hakuihin. Tietenkin, jos on hyvin scoutattu, niin voi tietty menestyäkin, mutta lähtökohtaisesti riittää yksi "lancasteri" Lancasterin tontille. Tuppaavat olemaan ei niin kokonaisvaltaisia pelaajia nuo haut sieltä, jos vaikka sitten verrataan lähteneiseen Johanssoniin tai Seppälään vaikkapa.
Eikö se ole ihan sama mitä E. Järventie on tehnyt tai jättänyt tekemättä? Who cares-osastoa.
KOSKA NE TULEEEEEEEEEE???!!!!Kaksi pakkia tulee. Toinen on Kanadalainen ja toinen on Tamperelainen
Kaksi pakkia tulee. Toinen on Kanadalainen ja toinen on Tamperelainen
Masin ja jatko ei ilmeisesti pidäkään paikkaansa
Viestejä 16Ja siis toki on vielä hyökkääjiäkin julkaisematta. Spoilata en enempää viitsi mutta eiköhän pää oteta pois pensaasta kun ilves laittaa nimet ulos. Nyt siirryn kesätauolle ja palaan sitten syksymmällä jos on jotain kerrottavaa. Hyvää kesää kaikille!
Mutta ekana tieto Henkan siirtymisestä Ilvekseen keväällä.Viestejä 16
Jep, ja osui myös oikein tuo Lehterän julkaisupäivä, eli kyllä itse otan vakavissani tämän nimimerkinMutta ekana tieto Henkan siirtymisestä Ilvekseen keväällä.