Raipe - The Great One
Tähtipelaaja
Eli +2 pakkia tuohon ”tamperelainen” ja kanukki?Haapala ja Masin varmoja, Tuulolan voi pikkuhiljaa alkaa laskemaan kanssa 3/5
Eli +2 pakkia tuohon ”tamperelainen” ja kanukki?Haapala ja Masin varmoja, Tuulolan voi pikkuhiljaa alkaa laskemaan kanssa 3/5
Kolme pakkia sisään ennen kauden alkua kuulostaa utopistiselta omiin korviin. Jos toteutuu niin lähteekö joku..Eli +2 pakkia tuohon ”tamperelainen” ja kanukki?
Itse tulkitsin tuon ”tamperelaisen” Masinina. Ei taida Jokipakkaa lukuunottamatta kauheasti tonttia täyttäviä pakkeja olla markkinoilla noilla tiedoilla.
Kolme pakkia sisään ennen kauden alkua kuulostaa utopistiselta omiin korviin. Jos toteutuu niin lähteekö joku..
Niin kuulostaa mutta yhdistelin näitä parin uudehkon käyttäjän viestejä. Molemmilla ihan ok osumatarkkuus.Kolme pakkia sisään ennen kauden alkua kuulostaa utopistiselta omiin korviin. Jos toteutuu niin lähteekö joku..
Ja kun poliitikkomaisesti kirjoittaa tarpeeksi ympäripyöreästi, niin on aina tarkoittanut lopulta juuri sitä, mitä sitten tapahtuukinNiin kuulostaa mutta yhdistelin näitä parin uudehkon käyttäjän viestejä. Molemmilla ihan ok osumatarkkuus.
Eihän tuo Jokipakka mikään mahdottomuus ole. Taisi kauan sitten sanoa jo että etsii euroopasta pelipaikkaa. En ainakaan tosin itse ole kuullut tai täältä bongannut sen kummempia huhuja kaveriin liittyen mutta voisin jopa uskoa tämän toteutuvan.
Aika moni nimimerkki on huhuillut Jokipakkaa muualle (mm.punakone kertoi suljetussa langassa miehen tähyilevän Sveitsiin/Saksaan) niin perustin tähän omat päättelyni. Mielellään toki väärillä jäljillä tässä asiassa ja Jyrki meillä pelaisi.
Kaksi pakkia tulee. Toinen on Kanadalainen ja toinen on Tamperelainen
Unohtakaa Jokipakka
Itse pidän kyllä todennäköisimpänä että koko vapautettu kolmikko siirtyy Sveitsi/Ruotsi akselille.Selvä. Menee varmaan kärpäsiin...
Itse pidän kyllä todennäköisimpänä että koko vapautettu kolmikko siirtyy Sveitsi/Ruotsi akselille.