Tässä täytyy nyt muistaa myös se, ettei maanantain launch ole välttämättä se ainoa. Enkä nyt tarkoita mitään "onhan tässä aikaa", "katsotaan siirtorajalla" tai "NHL-leirit loppuu syksyllä"-juttuja vaan sitä, että kesällä saattaa hyvin olla toinen launch ja kaikkia ei välttämättä julkaista heti. Jostain syystä launchien ainoaksi tarkoitukseksi on nyt nähty kausikorttikaupan kiihdyttäminen ja markkinointi, mutta ei ne pelkästään sitä varten ole. Ilves on luonut toimivan alustan julkaista pelaajasopimuksia ja käyttää sitä myös runkopelaajien julkistamiseen. Launchin tavoite on mielestäni myös melko selvästi harjoittaa ammattimaista viestintää ja olla edelleen viestinnän ja sosiaalisen median osalta Suomen paras. Osa ostaa kausikortin joka tapauksessa jo nyt, on mahdollista että ne tulevat halvemmalla myyntiin nyt, ja kesällä julkaistaan vielä kovempia nimiä samalla kun kausikorttien hintaa nostetaan. Markkinointia voi tehdä monella tavalla.