Eikös se ollut jo tänään Ipalle 3-1, eiku.Opetellaan, opetellaan. Huomenna sarja on meille 3-2 .
Kyllä huomaa että fanit ei oo päässyt nauttimaan kovinkaan montaa kertaa po-kiekosta. Tää on tämmöistä, välillä voitetaan ja välillä hävitään. Voitot 2-2 ja huomenna näädälle annetaan ensimmäinen niskalaukaus. Toki ykkössenan ja kärkilaiturin puuttuminen tuo haastetta. Toivottavasti jompi kumpi hu askissa.
Juuri näin. Menestymättömyyden huomaa pikemminkin siinä, että jotkut ovat tyytyväisiä tuohon hasardikiekkoon ja siihen, että pyristellään edes jotenkin vielä puolivälierissä mukana. Kehitys pysähtyy siinä vaiheessa kun tuossa ei nähdä mitään kritisoinnin arvoista.Ei tässä ole nyt voitosta tai häviöstä kyse. Peli on järkyttävää paskaa ja Marjamäki pyyhkii taktisesti Myrrällä lattiaa. Jotain olisi hyvä tehdä eikä heittää ylävitosia hymykorvissa.
Marjamäki teki sen mitä ennen sarjaa sanoin. Kaikki helvetin kivet ja keinot pitää kääntää voiton eteen ja Marjamäki käänsi tuomarit ja sarjan puolelleen.
Me ollaan se kiva symppis joukkue. Me ei tapella eikä kitistä. Pelataan niinkuin säännöt sanoo. Pelataan sillai et kaikilla olis kivaa.
Saatana loppuu se odottelu ny !
Älkää nyt perkele -mä yritän olla positiivinen ja suorastaan säteilen sitä teille muillekin.Eikös se ollut jo tänään Ipalle 3-1, eiku.
Foorumin muutamat käyttäjänimet voisivat tulla kertomaan, että missä vaiheessa me aletaan pelaamaan sitä pleijarikiekkoa, mitä varten säästeltiin ne runkosarjan viimeisimmät pelit.
Pisteet siitä että pystyt olemaan. Olisi helpompaa jos itsekin pystyis. Ei vaan voi huijata itseään kun näkee tämän karun totuuden.Älkää nyt perkele -mä yritän olla positiivinen ja suorastaan säteilen sitä teille muillekin.
Sisällä kiehuu, mutta tosiasia on, että sarja on vasta 2-2.Pisteet siitä että pystyt olemaan. Olisi helpompaa jos itsekin pystyis. Ei vaan voi huijata itseään kun näkee tämän karun totuuden.
Sanoinko että olen tyytyväinen? Mutta po-kiekko on tämmöistä, välillä niskan päällä ja välillä sillassa. Mulla ei ainakaan usko ole loppunut. Suuri huoli Konnan ja Henkan tilantesta. Toivottavasti ainakin toinen mukana. Säästä itkupotkuraiavarit tuonnemmaksi. Ei mikään joukkue voita kaikkia pelejä po:ssa.Juuri näin. Menestymättömyyden huomaa pikemminkin siinä, että jotkut ovat tyytyväisiä tuohon hasardikiekkoon ja siihen, että pyristellään edes jotenkin vielä puolivälierissä mukana. Kehitys pysähtyy siinä vaiheessa kun tuossa ei nähdä mitään kritisoinnin arvoista.
Niin on mut helposti tuollainen tappio napsauttaa selkärangan poikki… Nyt taidetaan olla pakko voiton edessä huomenna….Sisällä kiehuu, mutta tosiasia on, että sarja on vasta 2-2.
Näin katkesi selkäranka.... Ei mitään palaa tässä sarjassa.