On täällä uskomattomia kirjoitteluja niin otteluketjussa kuin tässäkin.
Siis sarja on 2-2 ja osat faneista paskoo jo housuihin, huomenna kaikki hallille ja niin prkmoinen mökä päälle ja otetaan 3.voitto.
Olen itse valmentanut useita vuosia ja ei voi kun ihmetellä tätä valmennuksen peluutusasiaa. Paremmalla peluutuksella oltaisiin 3-1 johdossa, jos ei jo oltaisi lyöty sarja poikki.
* Parikka, Salmela kaksikko ottaa kummatkin alivoimalla omiin, Parikka unohtaa oman miehensä mailan 2x, ensin Leskinen ilman molaria ja jatkoilla Bourke. Junnukiekossa opetetaan mailan pitäminen, nyt sai ihan vapaasti ohjailla kahdesta metristä ohi Marekin, joka pelasi taas kerran hemmetin hyvän pelin.
* Olisin lyönyt lopun alivoimaan heti kärkeen Ikonen, Mieho, Masin, Elorinne. Miksikö? Allu oli päivän Ilves-tähti tänään, Masin ja Ikonen myös uskomattoman hyvä peli.
* Nyt annettiin Markolle ja Supille ihan tolkuttomasti peliaikaa. Möröltä harkitsematon roiskaisu puoli minuuttia ennen loppua, vaikka oli oikein kiekonasetteluunkin aikaa, pleksin kautta kovaa päätyyn…
* Lisää peluutuksesta, kun Haapala putosi. Miksi ihmeessä taas tuo ketjuruletti, joka jo pilasi pitkälti edellisen pelin areenassa, mitä? 7 pakkia oli mukana, Lancaster on pelannut aiemminkin hyökkinä, Les laitaan ja kuuma Allu Parikan kanssa pariksi.
Minua ketuttaa suunnattomasti tällainen tyhmyys peluutuksissa. Pari peliä on nyt kontattu näitä helv….rotaatioita hyökkäyksessä.
No mutta posiitivista on se, että Ilves oli oikeasti jatkoerässä parempi kuin Kärpät, paikkoja oli. Ei maistunut, ja sitten homma kulminoitui Simmen aivopieruun, joita voi sattua kenelle vain. Toki, ensin Treella Lööf ja nyt perään Johansson, plääh.
Tasaviisikoin puolustuspelaaminen oli oman maalin edessä erinomaista. Vietävästi vaan harmittaa se, että Kärpät tekee kolme yv/IM maalia, jokaisessa maila täysin vapaana lähellä maalia. Hemmetti soikoon!
Edelleen uskon, eritoten mikä vaikutelma jäi jatkoerästä, että Ilves hoitaa huomisen himaan. Itse en lähtisi vaihtamaan vieläkään Marekia pois, on se ollut kone. Jos vain kokee itse jaksavansa täysin, niin pönttöön vain.
Ikävä todeta mutta huomenna on kyllä melkein pakkovoitto.