• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Ilves Playoffeissa kaudella 2024-2025

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Moni haaveilee Ilves-Saipa finaaleista, minä myös. Mutta olisihan se nyt myös katastrofeista kauhein, että sen kerran kun Ilves finaaleihin pääsee ja saa kaikista maailman joukkueista vastaan vielä Saipan, onnistuttaisiin jäämään hopealle. Hopealle Saipaa vastaan, tietyllä tapaa tähtiin kirjoitettu alkaa olemaan tämä tarina.

Ei mitään pois Saipalta, mutta jos sä et jumalauta seiskasarjassa onnistu Saipaa lyömään, voi melkein jättää lapun luukulle, tuskin se jatkossa onnistuisi oikeasti kovia joukkueitakaan vastaan. Saipalla on yksi hyvä sentteri, yksi loistava laituri, yksi ihan ok laituri ja älytöntä taistelutahtoa luova päävalmentaja, eikä yhtään mitään muuta.

Tulispa Saipa, kyllä niiden bensa on lopussa viimeistään finaaleissa.

ADX_03

Luottopelaaja
Moni haaveilee Ilves-Saipa finaaleista, minä myös. Mutta olisihan se nyt myös katastrofeista kauhein, että sen kerran kun Ilves finaaleihin pääsee ja saa kaikista maailman joukkueista vastaan vielä Saipan, onnistuttaisiin jäämään hopealle. Hopealle Saipaa vastaan, tietyllä tapaa tähtiin kirjoitettu alkaa olemaan tämä tarina.

Ei mitään pois Saipalta, mutta jos sä et jumalauta seiskasarjassa onnistu Saipaa lyömään, voi melkein jättää lapun luukulle, tuskin se jatkossa onnistuisi oikeasti kovia joukkueitakaan vastaan. Saipalla on yksi hyvä sentteri, yksi loistava laituri, yksi ihan ok laituri ja älytöntä taistelutahtoa luova päävalmentaja, eikä yhtään mitään muuta.

Tulispa Saipa, kyllä niiden bensa on lopussa viimeistään finaaleissa.

Ei kyllä haittaisi hopealle jäänti kauheasti SaiPaa vastaan, koska Raipe.

Jotain Lukkoa vastaan vituttaisi eniten, kun se Pingviinin näköinen Lämsä alkaisi virnuilemaan penkin takana.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja

Jotain Lukkoa vastaan vituttaisi eniten, kun se Pingviinin näköinen Lämsä alkaisi virnuilemaan penkin takana.
Haittaisi ihan saakelisti. Mun intensiivisiemmän kiekkoseurannan aikana olis voittanut silloin mestaruuden kaiken maailman:
-Jypit
-HPK:t
-Ässät
-Lukot
-TPS:sät
- ja nyt sitten vielä Saipa
(Kärpistä,T*pparasta,HIFK:sta,Jokereista, niistä isoista seuroista mainitsematta)

Mutta ei vain se meidän Ipa.
Jos tosiaankin finaaleihin vastaan saataisiin viime vuosien suurin heittopussi, suoraan konkurssin partaalta yhdellä kovalla vahvistuksella maustettu Saipa ja sitä ei hoidettaisi, niin mä vaihdan dartsiin. Tervetuloa silloin myös muut viimeisen kerran pettyneet uuteen positiivisen fiiliksen seuraani Ilves Tampere Darts Clubiin™ :)

Siihen asti kaikkea hyvää ja parasta Saipalle ja sen kannattajille. Nautitaan me nyt toistaiseksi edelleen tästä älyttömästä posimeinigistä jota joukkue henkii! (Eilen kun näki Ilveksen ulkkeja potkupallossa tuli fiilis että tätä junaa ei kyllä mikään pysäytä tänä keväänä)

Tesoman maalitykki

Luottopelaaja

Ei haittaisi hopealle jäänti... Kyllä minua ainakin haittaisi ihan helvetisti että hävitään jollekin mestisjengille vaikka Raipe siellä valmentaakin. Toivon vain ja ainoastaan Ilveksen voittoa jotta tämä kauhea putki ilman mestaruutta saadaan poikki.

Ipa72

Luottopelaaja
Joko äijät ovat palanneet Rukalta? Eikös ole tapana tehdä näinä aikoina.