Tillu sanoi muutama kausi sitten, että meitä vastaan on liian mukava pelata. Näyttää taas siltä, että bileet on käynnissä ja piikki auki!
No aivan päät jumissa nuo taas tuolla kentällä jostain syystä ovat. Oli se syy sitten mikä hyvänsä.Itse näen tän aivan päinvastoin. Sweepillä naapuri lomille ja paineet pois, niin iso mörkö tuo on ollut tässä suomikiekossa.
Paljon saa näillä tilastoilla ja esityksillä tapahtua, että voitetaan edes kerran.Nyt ei ole kyllä mitään tekosyitä, aivan helvetin surullista suorittamista. Paljon saa tapahtua että 4/5 voitettaisiin.
Välillä tuntuu jo siltä, että ei pärjätä edes sitäkään vähää mitä viime vuonna KalPa sarjassa.
Ei me näin purjeessa olla oltu kuin siinä runkosarjan voiton maksaneessa pelissä. Minulle kerrottiin, ettei siitä pelistä voi tehdä mitään johtopäätöksiä pudotuspelien suhteen. Ilves kuulemma nostaa tasoaan pudotuspeleissä. Katsokaa nyt vaan uudestaan nauhalta se peli.
Haluan uskoa, että tämän joukkueen henkinen kantti on aiempia vahvempi. Selkä seinää vasten tilanteessa löytyisi jotain, mitä ei vielä olla nähty.
Niin enemmän se Tappara sarjan voitto näyttäytyy tällä hetkellä minulle siltä, että naapuri oli vaan todella heikko.No aivan päät jumissa nuo taas tuolla kentällä jostain syystä ovat. Oli se syy sitten mikä hyvänsä.
Alkuperäinen viestini toki koski sitä, että Ilveksessä paineet ovat huomattavasti isommat mitä SaiPassa. He ovat jo nyt vetäneet älyttömän kauden.
En ymmärrä minäkään. Luulin, että naapurin pudottaminen olisi tuonut nimenomaan henkiselle puolelle paljon lisää. Eipä tuonut ainakaan positiivisessa mielessä. Alistunut on ilme.Aika paljon tämä on valmennuksellinenkin valinta. Me lähdettiin takkiauki pelaamaan Kalpaa vastaan peliä, jossa Kalpa saa vapaasti käyttää omia vahvuuksiaan. Henkisestikin vastustaja on taas edellä Ilvestä. Mäenpäät ja Curryt vie tätä kamppailua selvin numeroin. Nämä pelit ovat paljon henkisen yliotteen hakemista ja en ymmärrä miten me ollaan siinä aina se alistuva joukkue.
Niiden lomille laitto on kuitenkin se tärkeinTais olla Ilveksen mestaruus kun laittoivat naapurin lomille. Nyt on mahat täynnä ja hyvämieli.
Tämä. Tuppuran tiputtaminenon Ilves fanin mestaruus. Mitään muuta ei ikinä voitetaNiiden lomille laitto on kuitenkin se tärkein![]()
Tässä olisi Hintsaselle ja Aholalle hyvää knoppi tietoa ottelun alkuun maanantaille. Rakastavat sitä omaa ääntään niin paljon, että nyt voisi toimia vähän tämmöinen karumpi tilasto värisyttämään veijareiden yltiöpositiivisia hehkutuksia.Ilves on muuten viimeksi 1985 voittanut sarjan jossa on ollut voitoissa tappiolla. Näistä lähtökohdista sitten Kuopioon.
Ei mulla muuta.
Niin enemmän se Tappara sarjan voitto näyttäytyy tällä hetkellä minulle siltä, että naapuri oli vaan todella heikko.
Aiheuttiko se sweeppi sitten jonkun luulotaudin ja mukavoitumisen että tässähän rallatellaan päätyyn asti.