Jep, takkahuoneessa fasiliteetit kuntoon.Ilves voisi sponssata takkahuoneen miehiä muutamalla tonnilla. On tämä sen verran laadukas podcast.
Tässähän se syy, miksi toistaiseksi ei olla tehty minkäänlaista yhteistyötä virallisen organisaation kanssa.Tuosta ehdotuksesta, että Ilves hockey oy:n antaisi rahallisen tunnustuksen, minun mielipide on vastaan. Ei sillä etteikö nämä kaverit ansaitsisisitä vaan se ettei syntyisi mitään sellaista sidettä joka voisi aiheuttaa takkahuoneen "jääviyttä" sanoa mahdollisia negatiivisiäkin mielipiteitä esimerkiksi Ilves Hockeyn toiminnasta tai pelaajien esityksistä.
Ehkä mä yhden ulkopuolisen kaupallisen mainoksen myymisen voin hyväksyä johonkin väliin jaksoa.Tässähän se syy, miksi toistaiseksi ei olla tehty minkäänlaista yhteistyötä virallisen organisaation kanssa.
Hyvää analysointia juuri Pelicansin mukavuusalue-pelistä Ilvestä vastaan
Tappara syö nämä aseet täysin. Ei ole mukavuudesta tietoakaan. Sarja menee 4-0 Tapparalle.
That would be a challenging wank.Milloin Ilves Podcast menee OnlyFansiin?
Ilves Podcast - Melan muistolle!Haastan @T_Kuusisto , @S_Kuusisto ja @FIN_Zlatan kokoamaan juhannusspesiaalin tms. erikoisjakson, jossa hiljennytään tämänpäiväisen uutisen rinnalle. Tume on kuitenkin ollut nimeään suuremmassa roolissa myös podcastissa. Mieluiten toki ennen juhannusta...
Tuomas Salmelan sopimus purettu – Tampereen Ilves
Ilves ja puolustaja Tuomas Salmela, 27, ovat yhteisymmärryksessä purkaneet kauden 2023–2024 kattaneen sopimuksensa. Tuomas Salmela pelasi Ilveksessä viiden kauden aikana yhteensä 238 runkosarjaottelua tehoilla 9+31=40. Playoffseissa puolustaja merkkautti 32 ottelussa pisteet 1+2=3 ja CHL:ssä...www.ilves.com
Kun tämä Mela nyt vilkkuu joka puolella niin lopetetaan kierteleminen ja kaarteleminen asian ympärillä.Ilves Podcast - Melan muistolle!
Kun tämä Mela nyt vilkkuu joka puolella niin lopetetaan kierteleminen ja kaarteleminen asian ympärillä.
Onko joku lempinimittäjistä nähnyt Salmelan kullin ja onko se valtava?
Mulla ei ole hajuakaan mitä sää höpötät.Kun tämä Mela nyt vilkkuu joka puolella niin lopetetaan kierteleminen ja kaarteleminen asian ympärillä.
Onko joku lempinimittäjistä nähnyt Salmelan kullin ja onko se valtava?