Soho
Tähtipelaaja
Uutta kuunneltavaa laadukkaaseen arkeen!
Kiitoksia miehet! Hienoa päästä taas tuttujen rutiinien pariin. Kuuntelemaan herrojen ajatuksia meille kaikille niin rakkaasta Ipasta.
Uutta kuunneltavaa laadukkaaseen arkeen!
Hei hyvä! Meinasin jo kysellä. Tähän mukaan ehdottomasti!Takkahuoneessa ujostellaan ihan selvästi joten minä laitan Mesenaatti linkin tähän ketjuun.
Ilves Podcast kausi 2023-2024
Ilves Podcast on kolmen Ilves-fanin toteuttama jääkiekkoaiheinen podcast, jota on tehty nyt viisi kautta. Kuuntelijamäärät ovat nousseet muutamasta sadasta noin 1500 kuunteluun jaksoa kohden. Ohjelmaa on tehty tähän asti omarahoitteisesti, mutta nyt pyydämme yhteisön tukea podcastin jatkuvuuden...mesenaatti.me
Täytyy kaivaa kuvetta ja toivoa, että möreä ääninen Markus lukisi vanhoja kausikirjoja yöntunteina jossain streamissa
If only there was a way...Voisin maksaa vähän kyllä siitä, että peliraportit ohitettaisiin täysin
Lainatakseni Martinan tatuointia:If only there was a way...
Hyvä esimerkki asiavirheestä, joita varmaan vilisi jaksossa useampiakin..Kyseessä oli Danick Martelin oleminen "negatiivisen tuotannon pelaaja" uransa aikana.
En voi sanoa onko tuo asiavirhe. Pelaaja voi olla sellainen, pelaaja voi olla jotain ihan muuta.Hyvä esimerkki asiavirheestä, joita varmaan vilisi jaksossa useampiakin..
Nää koko liigan kattavat ennakkoanalyysit on aina vähän sellanen juttu, että keskiverto jääkiekkoaiheista keskustelupalstaa seuraava kannattaja hyvin suurella todennäköisyydellä tekisi omasta joukkueestaan huomattavasti asiantuntevamman arvion. Mun kokemuksen mukaan sama pätee about kaikkiin kiekkomedioihin. Tottakai se itseänikin kiinnostaa, mitä Ilveksestä ajatellaan, ja siksi niitä ennakoita on kiva seurailla. Mutta tiedän varsin hyvin, että todennäköisesti ne ennakon tekijät tietää Ilveksestä yhtä vähän kuin minä HPK:sta.