Don Corleone
Luottopelaaja
Ihan ok, mutta Deutchland on parempi
Joo, korjasin alkuperäistä viestiä nytten kun kirjoitin huonosti sen. Ei tuo tosiaan jäälle luistelun aikana toimisi kun suht hidas, mutta esim pelaajaesittely/sen jälkeen jos tulee esim muita klippejä juuri ennen kuin pelaajat tulevat kentälle.Ihan ok, mutta Deutchland on parempi
Mun mielestä Hans Zimmerin-Time biisi jossain muodossa sopisi odotusbiisiksi juuri ennen ottelua.
Ja jos toi edellinen oli liian rauhallinen,niin tässä vähän enemmän menoo.
Ihan ilman kohuakin oli mielestäni aika vaihtaa. Itse kannatan joka kaudelle vaihtamista. Kuuluu omasta mielestäni asiaan. Uusi tarina, uusi kausi.Mites nyt suu pannaan Ilveksen alotusbiisin suhteen ?
Till Lindemannin seksuaalirikostutkinta on lopetettu
Berliinin syyttäjäviranomaiset ovat lopettaneet Rammstein-yhtyeen laulajaa Till Lindemania koskevan tutkinnan.www.iltalehti.fi
Mielenkiintoinen yksityiskohta asiassa "Tutkinta aloitettiin kesäkuussa 2023, mutta nyt Berliinin syyttäjäviranomaiset ovat lakanneet tutkimasta asiaa. Syy tutkinnan lakkauttamiselle oli se, etteivät asianomaiset olleet itse tehneet rikosilmoituksia asiasta, vaan ne oli tehty ulkopuolisten ihmisten toimesta."
Sitä voi tuomita pelkästään jonkun väitöksestä tosta vaan, mutta onneks on ns. syyttömyysolettamat olemassa.
Joskus joillain voi hyvinkin olla motiivi/intressi, ja kenties mahdollisuus johonkin ihan henkilökohtasista syistä.
Muutaman kymmenen kertaa kaudessa kuultuna tosiaan alkaa maku oleen vähä laimea. Ehkä joka kaudelle uus olis hyvä, ja ohan tos hyviä ehdotuksia laitettuna aiemmin monta. Sinänsä tästä Rammsteinin Deutschlandista on hankala parantaa.Ihan ilman kohuakin oli mielestäni aika vaihtaa. Itse kannatan joka kaudelle vaihtamista. Kuuluu omasta mielestäni asiaan. Uusi tarina, uusi kausi.
Mites nyt suu pannaan Ilveksen alotusbiisin suhteen ?
Till Lindemannin seksuaalirikostutkinta on lopetettu
Berliinin syyttäjäviranomaiset ovat lopettaneet Rammstein-yhtyeen laulajaa Till Lindemania koskevan tutkinnan.www.iltalehti.fi
Mielenkiintoinen yksityiskohta asiassa "Tutkinta aloitettiin kesäkuussa 2023, mutta nyt Berliinin syyttäjäviranomaiset ovat lakanneet tutkimasta asiaa. Syy tutkinnan lakkauttamiselle oli se, etteivät asianomaiset olleet itse tehneet rikosilmoituksia asiasta, vaan ne oli tehty ulkopuolisten ihmisten toimesta."
Sitä voi tuomita pelkästään jonkun väitöksestä tosta vaan, mutta onneks on ns. syyttömyysolettamat olemassa.
Joskus joillain voi hyvinkin olla motiivi/intressi, ja kenties mahdollisuus johonkin ihan henkilökohtasista syistä.