Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jalkapallossa ei ole sellaisia katkoja mitä kiekossa.Ei kai toi DJ Juissi tuu soittamaan kesken pelin?
Joo tiedän, mutta pelästyin vain ylipäätään sen mainintaa.Jalkapallossa ei ole sellaisia katkoja mitä kiekossa.
Itse haluaisin kuulla Olympiastadionilla Suomen Cupin finaalissa soitetun version. Valitettavasti ei ole tullut missään vastaan sen jälkeen.Ennen peliä toiveena olisi kuulla Ilves iskee se alkuperäinen versio.
Itse haluaisin kuulla Olympiastadionilla Suomen Cupin finaalissa soitetun version. Valitettavasti ei ole tullut missään vastaan sen jälkeen.
Mielestäni ei ollut tuo aiemmin mainitsemani "humppaversio". Se oli muistaakseni jopa kokonaan instrumentaali ja jotenkin muutenkin tyylikkäämpi, kun haitari oli korvattu trumpetilla. Jälkimmäinen on toki enemmän mielipidekysymys.Eikös tämä soinut cupin finaalissa vai mitä versiota tarkoitat?
Äänite oli instrumentaaliversio, jossa ei siis laulettu. Melodian tunnisti silti siitä puhallinorkesteriversiostakin.
kuuluu esimerkiksi tuossa Tarinankertojan videossa noin 7:20.
Mielestäni tuli aikalailla pelin lopetuksen jälkeen ja toisen kerran(video on siitä) kun niitä Suomen Cup taustarakennelmia siirrettiin A-katsomon edestä E-katsomon eteen.
Ruudun ottelutallenteella tuo kuuluu aika pian Joni Lehtosen haastattelun jälkeen noin ajassa 2:46:50. En kuule tuossa vieläkään laulua (enkä haitaria). Trumpetti taitaa soittaa haitarin soittaman osuuden ja laulumelodian. Mistähän tuon version saisi käsiin?
Puhdas instrumentaaliversio se olikin.
Itse vähän hyräilin "iskee taas nuori Ilves maaaaaliiiin, Iiiiilves tuo kotiin pistesaaaaaliiiin", mutta se ei kauas kuulunut.
Palloliitolta varmaan saisi tietää, mistä ovat kyseisen version löytäneet.