Olen tässä miettinyt kun on näitä 7000-8000 pelejä ja sen päälle europelit että luulisi tulevan lähemmäs miljoona euroa enemmän verrattuna viime kauteen. Saisko sillä rahalla ulkomaalaisesta liigasta lainaan tai ostettua maalitykin?MISSÄ!? MEIDÄN!? PLANGE!? ON!?
Olen näköjään joskus avannut miehelle ketjun avauspelin jälkeen. Sisään vaan!Belgiassa olisi tällaisen kaverin sopimus nyt katkolla, kättä taskuun. Futis-Tillu, saa suorittaa.
Marius Noubissi - Player profile 24/25
Marius Noubissi, 27, from Cameroon ➤ FC Ararat-Armenia , since 2024 ➤ Centre-Forward ➤ Market value: €400k ➤ * Nov 28, 1996 in Bamougoum, Cameroonwww.transfermarkt.com
Mitäs se Wissi kertoilikaan keskustelusta Noubissin kanssa: ” No, I shoot”.Loppuis hieno syöttöpeli aika lyhyeen, kun Noubissi pallon saisi. Siinä ei paljon syöttöpaikkoja katsottu vaan heti vedettiin, kun maali näkyi vaikka matkaa maaliin oli 30 metriä. Kova pelaaja oli ja olisi vahvistus, vaikka pelikäsitys puutteellinen oli.
Veikkaan että myös kuluja on enemmän joten paha sanoa auttaako se likviditeettitilannetta. En usko että varmaan maalitykkiin tarvittavia rahoja on juuri kellään Suomessa. Jotain laatua olisi toki hyvä löytää.Olen tässä miettinyt kun on näitä 7000-8000 pelejä ja sen päälle europelit että luulisi tulevan lähemmäs miljoona euroa enemmän verrattuna viime kauteen. Saisko sillä rahalla ulkomaalaisesta liigasta lainaan tai ostettua maalitykin?
Moro mitkä faktat sieltä. Onhan Pikkarainen hävyttömän kova. Eiköhän Tatu ota jengin reppuselkään SJK:ta vastaanKauden toisen sarjapelin perseilyssä päästettiin Gnistan tekemään 6 maalia viimeiseen 35 minuuttiin. Muissa 11 pelissä ollaankin sitten päästetty vain 7.
EOM.
Eli vähän jännittää miten menee seuraava peli ilman Pikkaraista, joka tuollin Gnistania vastaan vaihdetiin pois 56 minuutin kohdalla 2-0 johdossa. Ja peli päättyi siis 4-6.
KuPSia ja Oulua vastaan päästettiin 2 maalia per peli eli yhteensä 9 pelissä 3 päästettyä maalia. Toki vähän tarkoituksenhakuisesti noukittu tilasto, mutta silti kova.Kauden toisen sarjapelin perseilyssä päästettiin Gnistan tekemään 6 maalia viimeiseen 35 minuuttiin. Muissa 11 pelissä ollaankin sitten päästetty vain 7.
EOM.
Eli vähän jännittää miten menee seuraava peli ilman Pikkaraista, joka tuollin Gnistania vastaan vaihdetiin pois 56 minuutin kohdalla 2-0 johdossa. Ja peli päättyi siis 4-6.
Minun mielestä tarvittais uusi keskushyökkääjä tai rakentaa pelitapa vähemmän Haarala riippuvaiseksi. Tällä hetkellä joukkue tekee todella paljon töitä saadakseen Haaralalle maalipaikkoja joita hän ei kumminkaan käytä hyväkseen.Veikkaan että Albin Granlundin tyyppinen pelaaja kelpaisi moneen jengiin. Nyt toki pelaajakaupoille lienee pakko lähteä kun Felppu ei pelaa toviin. Loppuu pelaajat eikä varaa variaatioille. Se että tarvitaanko vahvistusta yhä toppariksi vaiko laitaan onkin toinen juttu. Toki muutama muukin paikka huutaa vahvistusta. Etenkin keskushyökkääjä uupuu yhä.
Sopiskohan Vincent CF paikalle? Tekniikan ja viimeistelykykyn lisäks löytyy nuoren pelaajan (uhka)rohkeutta. Kannattais kokeilla jossain pelissä loppu 15-20min.Minun mielestä tarvittais uusi keskushyökkääjä tai rakentaa pelitapa vähemmän Haarala riippuvaiseksi. Tällä hetkellä joukkue tekee todella paljon töitä saadakseen Haaralalle maalipaikkoja joita hän ei kumminkaan käytä hyväkseen.
Vaihtoehtona olisi hyvä olla target ''väyrynen''. Näissä kovemmissa peleissä helpottaa vastustajan prässiä, kun ei ole Ipalla ketään ottamassa yhäällä pääpalloja. Topparin hankinta on myös välttämättömyys.Minun mielestä tarvittais uusi keskushyökkääjä tai rakentaa pelitapa vähemmän Haarala riippuvaiseksi. Tällä hetkellä joukkue tekee todella paljon töitä saadakseen Haaralalle maalipaikkoja joita hän ei kumminkaan käytä hyväkseen.