Kaikesta huokuu, että Veikkausliiga-Ilves on ainakin vielä jollain tavalla huojuva torni, jossa osa palasista on saatu jo päivitettyä valtakunnan kärkipäähän ja samaan aikaan on sitten vielä monta nurkkaa, joissa kivijalka on edellisten kausien jäljiltä rapistunut. Valitettavasti markkinointipuoli vaikuttaisi olevan ainakin jälkimmäisiä. Onhan tässä toki edelleen ollut toimiston pienelle porukalle iso ponnistus siirtyä uudelle stadionille, pyörittää sen stadionin toimintaa ja samalla nostaa joukkuekin Veikkausliigan häntäpäästä takaisin mitalitaisteluun.
Ainoa johdonmukaisuus markkinointisuunnitelmassa on näyttänyt olevan naisten joukkueen häätäminen omille nettisivuille ja pois YouTube-tililtä, jolle ei ole sitten kuitenkaan ladattu kovin paljon sisältöä. Tuonkin suunnitelman johdonmukaisuus on kauden aikana hieman murentunut, kun toimistolla on todennäköisesti tajuttu, että markkinointi vaikuttaa naistenkin otteluiden katsojamääriin ja naisten ottelut stadionin tapahtumien täyttöasteeseen ja sitä kautta myös operaatorin tuloihin. Sinänsä hyvä, että ovat ilmeisesti tajunneet tuon ja niin Veikkausliiga-otteluissa kuin sometileillä on kevättä enemmän muistettu mainostaa naistenkin otteluita.
Edelleen kaipaan kuitenkin 365-puheille enemmän katetta tekojen kautta, eikä vain kateettomien mielikuvien luomista. Ilves 365 ei voi, eikä saa tarkoittaa vain jääkiekon ja jalkapallon miesten edustusjoukkueita.