Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

Iso ongelma tuo puolustuslinja. Väisänen pitäisi saada terveeksi ja joku aivan ylikylän toppari hommata asap.
Vasemmalle laidalle Jorginhon tyyppinen haku.

Helpommin sanottu kuin tehty, mutta Miettisellä tässä nyt näytönpaikkaa osoittaa olevansa ammattimies.

Yläloppusarjaan pitää päästä tavalla tai toisella.
 
Peli on kehittynyt hyvään suuntaan nyt kun on saatu keskustan elintärkeitä pelaajia pikkuhiljaa takaisin telakalta. Nyt pelaajamateriaali alkaa olla yläloppusarjan tasolla, mikä näkyy myös tuloksissa.

KuPSia ja Interiä ollaan edelleen jäljessä, mutta jos toppari- ja laiturihankinnat onnistuvat, niin pystytään haastamaan nekin vielä loppukaudesta. Tärkeä kuukausi tulossa kaikkien kilpailujen osalta, eikä penkillä vieläkään liikaa porukkaa ole kuormituksen jakamiseksi. Eli ikkunassa tosiaan tarvitaan kentälle valmista tavaraa.

Ihan huumori viesti. Ymmärrän, että vaatimustaso ei ole kaikilla, ei edes meidän johdossa kauhean korkealla, mutta että mikä näkyy ja missä? Siinä olemme samaa mieltä, että olemme tosiaan Interiä ja Kupsia jäljessä ja siinäkin, että on peli sen verran parantunut, että joka peliä emme häviä. Muutenhan tuo materiaali on tosi vajaa, ja ennen kaikkea tuo valmennus kaiken päälle antaa niin paljon tasoitusta oikeastaan mihin tahansa liigajoukkueeseen verrattuna ja sen kehittymiseen ei ole mitään uskoa.

Kiitos vielä Iikalle ja johdolle, että katsoimme tämän Lehtonen kortin kaksi kertaa pieleen.

Ilves on viiden ottelun ja kymmenen ottelun kuntopuntarissa 7. Nuo kärkijoukkueet kasvattavat kokoajan eroa Ilvekseen. Ja ei varmaan jää Kupsin, Interin tai HJK:n menestys siitä kiinni ettei siellä panostettaisi uusiin pelaajiin.
 
Ihan huumori viesti. Ymmärrän, että vaatimustaso ei ole kaikilla, ei edes meidän johdossa kauhean korkealla, mutta että mikä näkyy ja missä? Siinä olemme samaa mieltä, että olemme tosiaan Interiä ja Kupsia jäljessä ja siinäkin, että on peli sen verran parantunut, että joka peliä emme häviä. Muutenhan tuo materiaali on tosi vajaa, ja ennen kaikkea tuo valmennus kaiken päälle antaa niin paljon tasoitusta oikeastaan mihin tahansa liigajoukkueeseen verrattuna ja sen kehittymiseen ei ole mitään uskoa.

Kiitos vielä Iikalle ja johdolle, että katsoimme tämän Lehtonen kortin kaksi kertaa pieleen.

Ilves on viiden ottelun ja kymmenen ottelun kuntopuntarissa 7. Nuo kärkijoukkueet kasvattavat kokoajan eroa Ilvekseen. Ja ei varmaan jää Kupsin, Interin tai HJK:n menestys siitä kiinni ettei siellä panostettaisi uusiin pelaajiin.
Huumoria on se, että tuolla jalkapalloymmärryksellä yleensä on pokkaa kirjoittaa lajista jotain. Miten kolmas erä tänään mielestäsi meni? Kaaduttiinko jäähyihin?

Siitä toki samaa mieltä, että materiaali on pahasti vajaa kun miehiä on noin paljon telakalla. Siellä johdossa ei kuitenkaan auta ajaa seuraa konkkaan lähtemällä kilpalaulantaan namusetäjoukkueiden kanssa. Vahvistuksia tarvitaan, mutta kun kaikki ovat kunnossa, niin materiaali riittää mitalikamppailuun.

Valmennuksessa on tehty myös virheitä, mutta tyhjästä penkistä on paha nyhjäistä. Vai kannattaako Veteli ja Popo järjestää saman tien takaisin sairaslistalle peluuttamalla otteluruuhkassa yli pelikunnon?
 
  • Tykkää
Reactions: T72
Huumoria on se, että tuolla jalkapalloymmärryksellä yleensä on pokkaa kirjoittaa lajista jotain. Miten kolmas erä tänään mielestäsi meni? Kaaduttiinko jäähyihin?

Siitä toki samaa mieltä, että materiaali on pahasti vajaa kun miehiä on noin paljon telakalla. Siellä johdossa ei kuitenkaan auta ajaa seuraa konkkaan lähtemällä kilpalaulantaan namusetäjoukkueiden kanssa. Vahvistuksia tarvitaan, mutta kun kaikki ovat kunnossa, niin materiaali riittää mitalikamppailuun.

Valmennuksessa on tehty myös virheitä, mutta tyhjästä penkistä on paha nyhjäistä. Vai kannattaako Veteli ja Popo järjestää saman tien takaisin sairaslistalle peluuttamalla otteluruuhkassa yli pelikunnon?

Kuulostaa ihan kuin meidän urheilujohtaja olisi itse laskeutunut palstalle kirjoittelemaan. Siellä kannattaa nyt kaikki aika käyttää siihen, että miettii miten ihmeessä tästä suosta, joka hemmetinmoisella osaamattomuudella järjestettiin noustaan. Tällä kaudella se tuskin tapahtuu, mutta ettei pilattaisi hommaa nyt pitkäksi aikaa.

Syksyn jälkeen edelleenkään johdossa ei ole tehty yhtään oikeaa isoa päätöstä jalkapallopuolella.
 
  • Epätykkää
Reactions: T72
Perseennäytöt tältä illalta niin miehiltä kun naisiltakin. Huomenna Tuutin johdolla ressut voi vielä pelastaa viikonlopun.
 
Takaisin
Ylös