Never stop the madness
Luottopelaaja
Minusta nämä lisäpelit on niin keinotekoista paskaa. Paikallisten arvo nousisi entisestään, kun pelejä olisi vain neljä
Voi kun itsekin pystyisi ajattelemaan noin. Olisi elämä aika paljon simppelimpääMinä arvostan suuresti Tapparaa ja heidän tekemää työtään.
Ei ole kuitenkaan sen suurempia katkeruuden tunteita, jos esim. mestaruuden ottavat. En viimekeväänäkään sitä olisi ainakaan Pelsuille suonut. Tämä voi johtua siitäkin, etten asu Tampereella, enkä joudu päivittäin " Tappara-terrorin " uhriksi. Minulle Tappara on yksi vastustaja muiden joukossa. Toki paikallispeli on asia erikseen ja ylittää uutiskynnyksen, sekä tuo ihan oman mielenkiintonsa maanlaajuisesti. Silti Tappara ei paljon muutoin tunteita herätä. Keskityn Ilvekseen ja oman seurani tekemisiin.
Missä tämä oli?katso liitettä 5889
Melko provoisoivaa paitaa taas Seppäseltä. Kuka näitäkin ostaa? Tai no Mouhijärven puolella varmasti.
Varsinkin toi ”Kunhan Konna ei voita mitään” on ihan turha. Ei paljoo enää kiinnostele mitkään Konnat.
Urheilucastin stoorissa.Missä tämä oli?
Sitä vanhemmitten on alkanut keskittymään olennaisiin asioihin. Pitäisi olla kiitollinen jokaisesta aamusta, kun ylipäätänsä on herännytVoi kun itsekin pystyisi ajattelemaan noin. Olisi elämä aika paljon simppelimpää
On kyllä ala-arvoista tekemistä.Urheilucastin stoorissa.
En kyllä osaa kuvitella että kuka tuollaisen ns. Ilves puolen paidan haluaa, edes vitsillä. Konna oli ja meni, en minä ainakaan jaksa moisessa asiassa enää piehtaroida tai synkistellä. Tappara paita taas on jatkovitsiä siitä mitä Seppälä sanoi pari vuotta sitten, siinä sentään on edes jotain ideaa vaikka en minä tuota Tappara-kannattajana kyllä päälle pistäisi. Varmaan jonain kettuilulahjana kaveriporukassa tjsp.katso liitettä 5889
Melko provoisoivaa paitaa taas Seppäseltä. Kuka näitäkin ostaa? Tai no Mouhijärven puolella varmasti.
Varsinkin toi ”Kunhan Konna ei voita mitään” on ihan turha. Ei paljoo enää kiinnostele mitkään Konnat.
katso liitettä 5889
Omassa kaveriporukassa yksi kovan linjan tapparan miäs ja toinen muovimouho jota alko kiinnostaa vasta 2017 mestaruuden jälkeen, ja molemmat ostivat tollaset viime vuonna meikäläisen syntymäpäiväjuhlien aikaan. Rokkasivat sitten paikalle MINUN TALOONI, MINUN JUHLIINI ne "alkuperäset" kammotukset päällä ihan vaan henkilökohtasesti vittuillakseen. Eli kyllä, toi taitaa olla ainoa syy miksi kukaan tommosia ostaaEn kyllä osaa kuvitella että kuka tuollaisen ns. Ilves puolen paidan haluaa, edes vitsillä. Konna oli ja meni, en minä ainakaan jaksa moisessa asiassa enää piehtaroida tai synkistellä. Tappara paita taas on jatkovitsiä siitä mitä Seppälä sanoi pari vuotta sitten, siinä sentään on edes jotain ideaa vaikka en minä tuota Tappara-kannattajana kyllä päälle pistäisi. Varmaan jonain kettuilulahjana kaveriporukassa tjsp.
Vähän luulen että ne paidat on joko kaapin perällä tai lahjoitettu johonkin, tuskinpa sekään kaksikko jaksaa "vitsiä" tuon kauemminOmassa kaveriporukassa yksi kovan linjan tapparan miäs ja toinen muovimouho jota alko kiinnostaa vasta 2017 mestaruuden jälkeen, ja molemmat ostivat tollaset viime vuonna meikäläisen syntymäpäiväjuhlien aikaan. Rokkasivat sitten paikalle MINUN TALOONI, MINUN JUHLIINI ne "alkuperäset" kammotukset päällä ihan vaan henkilökohtasesti vittuillakseen. Eli kyllä, toi taitaa olla ainoa syy miksi kukaan tommosia ostaa
Hyvinkin voi olla Tervehenkinen v-tuilu kyllä jatkuu ja tulee jatkumaan, sitähän tämä paikallisasetelma on parhaimmillaanVähän luulen että ne paidat on joko kaapin perällä tai lahjoitettu johonkin, tuskinpa sekään kaksikko jaksaa "vitsiä" tuon kauemmin
Ja näin, ”licence to play” ei olekaan enää historian typerin paita.katso liitettä 5889
Tyhjiin on näköjään käyny Seppäsenkin kassa. Eikä muuten tilanne tällä konstilla parane. Iskelmälaulajaa lainaten: Turhaa - aivan turhaa.
Turha Mouhijärvelle on kostaa Suodenniemeläisten tekosia.katso liitettä 6038
Mouhijärvelle tiedoksi, tämä ei jää kostamatta.
Käyn viikonloppuna äitimuoria katsomassa Sastamalassa, kostotoimet tulevat olemaan kamalat! Ajattelin pari kirvestä käydä heittämässä Vammaskosken sillalta alas, kuka on messissä?katso liitettä 6038
Mouhijärvelle tiedoksi, tämä ei jää kostamatta.