Ilves+

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 489
Ei se nyt sen enempää aiheuta tunteita suuntaan tai toiseen, jos ei tule volyymiä, niin en vaan kuuntele.
Kyllä se fiksataan. Harva ratkaisu on valmis hetkellä 1.

(Itse ehdin hetken kuunnella kännykällä ja toimi ihan jees ja äänet säätyi kännykän omalla säädöllä)
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
2 133
Jonkin aikaa meni, että sain synkattua pause-nappulaa käyttämällä selostuksen ravintolan Viasat-lähetykseen.

Soitin on koruttoman yksinkertainen, mutta näyttäisi kuitenkin toimivan, mikä on pääasia. Toivottavasti soittimeen tulee kuitenkin lisää ominaisuuksia, kuten äänenvoimakkuuden säätö ja synkkaamista helpottavia säätimiä ja ilmaisuja, missä kohtaa lähetys on menossa. Lähetyksen yläpuolella oleva pelikello on ainakin selostusta jäljessä. Nyt on vähän arpapeliä saada selville kuvan ja selostuksen suhde toisiinsa.

Jos haluaisin päästä synkkaamastani viiveestä takaisin striimin suoraan lähetykseen, niin en ole ihan varma, miten se tapahtuisi. Kenties nettisivun uudelleen lataamalla. En kuitenkaan kokeile, koska haluan selostuksen olevan mahdollisimman lähellä minulle tarjolla olevaa kuvaa, eikä huvita yrittää synkata uudestaan.

Tässäkin ketjussa on esitetty toiveita ominaisuuksien suhteen jo silloin, kun Ilveksen omasta media-alustasta tiedotettiin. Harmi, että palvelun julkaisussa ollaan karvalakkimallilla liikkeellä. Ehkä nämä CHL-pelit ovat nyt sitten sitä tuotannossa testaamista, vaikka itse olisin toivonut sitä jo harjoituspelien kohdalla.

Mutta kuten sanoin jo aiemmin, niin pääasia, että itse selostus kuitenkin toimii. Olisi noloa, jos sen välittämisen kanssa olisi ollut ongelmia.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
2 133
30 sekkaa kun piti pausella Ilves+ selostusta, niin oli synkassa Youtuben kautta katteltuun peliin. Toimi hyvin.
Mistä sait katsottua tuon 30 sekuntia? Itselläkin toimi kyllä hyvin, kun kerran sai selostuksen synkattua kohdalle kuvan kanssa. Sama pysyi ottelun loppuun. Ainakin nyt kun en katkaissut lähetystä. Sisältöhän toimii kyllä laadukkaan hienosti, kuten oli odotettavissakin.

Ja tosiaan jo aiemmilla kausilla olen kikkaillut Kiakkoradion striimiä CMoren kuvan kanssa synkkaan etenkin Mertarannan selostamissa otteluissa.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 784
Mistä sait katsottua tuon 30 sekuntia? Itselläkin toimi kyllä hyvin, kun kerran sai selostuksen synkattua kohdalle kuvan kanssa. Sama pysyi ottelun loppuun. Ainakin nyt kun en katkaissut lähetystä. Sisältöhän toimii kyllä laadukkaan hienosti, kuten oli odotettavissakin.

Ihan alussa selostaja totesi, että 30s pelattu ja mulla Youtubessa tippu kiekko jäähän. Selostus pauselle ja päässä laski 30:tä. Oli just kohillaan. Kerran se pitää vaan alussa säätää kohilleen. Eipä tarvi Mertarantoja liigapeleissä kärsiä...
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 786
Oli oikein hyvä ensimmäiseksi lähetykseksi. On todella mukava kuunnella kun puhutaan "vain" Ilveksestä.

Mikko Aaltonen on kyllä loistava selostaja.

Mää en ymmärrä ihan täysin ääni liian kovalla puhetta. Missä kuulokkeissa tai kajareissa ei ole volumea.

Itse olisin toivonut volyyminappia, kun pelasin samalla kun taustalla kuuntelin lähetystä. Jos pienennän koko koneen ääniä niin myös pelin äänet hiljenee ja tässä tapauksessa olisin laskenut lähetyksen volumea reippaasti.

...joo onhan siihen jotain softia että pystyy yksittäin hiljentämään mutta nyt en sellaista löytänyt.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 886
Oli oikein hyvä ensimmäiseksi lähetykseksi. On todella mukava kuunnella kun puhutaan "vain" Ilveksestä.

Mikko Aaltonen on kyllä loistava selostaja.



Itse olisin toivonut volyyminappia, kun pelasin samalla kun taustalla kuuntelin lähetystä. Jos pienennän koko koneen ääniä niin myös pelin äänet hiljenee.

..joo onhan siihen jotain softia että pystyy yksittäin hiljentämään mutta nyt en sellaista löytänyt.
Koneella Windowsin oma mikseri toimii ainakin hyvin. Avaa vain eri ikkunoihin lähetykset niin siellä on omat säätimet kummallekin.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
2 045
Oli oikein hyvä ensimmäiseksi lähetykseksi. On todella mukava kuunnella kun puhutaan "vain" Ilveksestä.

Mikko Aaltonen on kyllä loistava selostaja.



Itse olisin toivonut volyyminappia, kun pelasin samalla kun taustalla kuuntelin lähetystä. Jos pienennän koko koneen ääniä niin myös pelin äänet hiljenee ja tässä tapauksessa olisin laskenut lähetyksen volumea reippaasti.

...joo onhan siihen jotain softia että pystyy yksittäin hiljentämään mutta nyt en sellaista löytänyt.
https://a1.asurahosting.com:10620/radio.mp3 Avaa selostus tuota kautta niin siellä on volumenappi. Eiköhän se tule tuonne plussaankin kohta.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 786
Koneella Windowsin oma mikseri toimii ainakin hyvin. Avaa vain eri ikkunoihin lähetykset niin siellä on omat säätimet kummallekin.
Kiitti. En tätä tajunnutkaan että on tuo oma mikseri, joten eiköhän toi aja saman asian.
 

delorean

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
338
Hyvin toimii systeemit ja lähetys mitä 3. erästä alkaen tuli kuunneltua. Ammattimainen ote kuten olettaa sopii. Miellyttävää että ollaan ihan oma media ja tästä varmasti pienet tekniset asiat kehittyy. Go go Ilves +!
 

Molari

Rivipelaaja
Viestejä
34
Erinomainen ensimmäinen lähetys! Kokonaisuutena erittäin viihdyttävä ja jollain tapaa tyylikäs konsepti. Symbaaliapina on selostajien ehdotonta eliittiä, sekä siihen päälle erittäin ammattitaitoinen juontaja.

Iso plussa myös jingleistä, sekä tuo akustinen versio We are the Kingsistä sai ainakin allekirjoittaneella ihon kevyesti kananlihalle.

5/5, 6/5 kun muutamat lisäominaisuudet playeriin näkee päivänvalon.

Hienoa Ilves!
 

Kevinkö

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
226
Aivan upeaa! Itse ajelin kotiin ja koko matkan kuuntelin autossa Android auton kautta Aaltosen selostusta.

Minä en valita mistään, tää oli niin kovaa tekemistä. Lähetys oli ensimmäisenä lähetyksenä erinomainen. Ammattilaiset asialla!
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 537
Tätä saadaan kun motivoituneille ammattimiehille antaa pelikentän. Laatua. Toivottavasti saadaan lisää yhteistyökumppaneita juttuun mukaan niin homma vain paranee.
 
Ylös