Jonkin aikaa meni, että sain synkattua pause-nappulaa käyttämällä selostuksen ravintolan Viasat-lähetykseen.
Soitin on koruttoman yksinkertainen, mutta näyttäisi kuitenkin toimivan, mikä on pääasia. Toivottavasti soittimeen tulee kuitenkin lisää ominaisuuksia, kuten äänenvoimakkuuden säätö ja synkkaamista helpottavia säätimiä ja ilmaisuja, missä kohtaa lähetys on menossa. Lähetyksen yläpuolella oleva pelikello on ainakin selostusta jäljessä. Nyt on vähän arpapeliä saada selville kuvan ja selostuksen suhde toisiinsa.
Jos haluaisin päästä synkkaamastani viiveestä takaisin striimin suoraan lähetykseen, niin en ole ihan varma, miten se tapahtuisi. Kenties nettisivun uudelleen lataamalla. En kuitenkaan kokeile, koska haluan selostuksen olevan mahdollisimman lähellä minulle tarjolla olevaa kuvaa, eikä huvita yrittää synkata uudestaan.
Tässäkin ketjussa on esitetty toiveita ominaisuuksien suhteen jo silloin, kun Ilveksen omasta media-alustasta tiedotettiin. Harmi, että palvelun julkaisussa ollaan karvalakkimallilla liikkeellä. Ehkä nämä CHL-pelit ovat nyt sitten sitä tuotannossa testaamista, vaikka itse olisin toivonut sitä jo harjoituspelien kohdalla.
Mutta kuten sanoin jo aiemmin, niin pääasia, että itse selostus kuitenkin toimii. Olisi noloa, jos sen välittämisen kanssa olisi ollut ongelmia.