Toutain
Luottopelaaja
Aaltonen selostaa edelleen Ilveksen pelit ja hyvin selostaakin.
Niin, selostaa Ilves+:n puolella Ilveksen pelit.
Tuossa puhuttiin kiakkoradiosta ja Tapparan selostajasta.
Aaltonen selostaa edelleen Ilveksen pelit ja hyvin selostaakin.
Eiköhän sisältöä ala aikanaan ilmaantua osoitteeseen plus.ilves.com .Sen mitä siellä Ilves.com/plus käy katselemassa niin melko keppoinen/kökkö on vielä kyllä tekele, oletan että on siis vain alustava tuo sivusto?
Siis missä olet käynyt katselemassa tuota? Jos tuon mainitsemasi linkin avaa niin menee vain Ilveksen juttuun joss kerrottiin tuosta plussasta.Onkohan jo aiemmin käsitelty(ei jaksa selata 7sivua koska laiska), mutta eikös olisi ollut mahtavaa jos Ilves olisi plussaan vaikka tarjonnut ostettavia/ilmaisia harkkapelejä katsottavaksi, vähän kuin HIFKllä tänään? Samoin voisi joskus vaikka jotkut yhdet treenit melko keppoisellakin toteutuksella väijyä?
Ja ihan vielä tyhmänä tarkennuksena, onko koko plussa nyt jo siinä muodossa kuin tarkoitus on? Sen mitä siellä Ilves.com/plus käy katselemassa niin melko keppoinen/kökkö on vielä kyllä tekele, oletan että on siis vain alustava tuo sivusto?
Siis missä olet käynyt katselemassa tuota? Jos tuon mainitsemasi linkin avaa niin menee vain Ilveksen juttuun joss kerrottiin tuosta plussasta.
Siis mikä uusi sivu? En itse kyllä löydä mitään sivua tuosta plussasta ellei tuota Ilves.comin julkaisua aiheesta tarkoiteta.Kyllä juuri näin on käynyt, pakko nauraa itselle. Olin joskus käynyt varmaan jutun lukemassa ja jäänyt selainmuistiin ja ajoittain käynyt sitten suoraan siellä vain vilkaisemassa. Hyvä minä, hyvä me, hyvä meidän joukkue
No mutta melko tyhjältä vaikutti uusikin sivu joskin yleisilmeeltään oli jotenkin filsumpi. Kielipitkällä sisältöä odottamaan vaan...
Siis mikä uusi sivu? En itse kyllä löydä mitään sivua tuosta plussasta ellei tuota Ilves.comin julkaisua aiheesta tarkoiteta.
plus.ilves.com
Mutta ei siellä vielä ole mitään. Miten voi silloin olla könkkö jos sivusto ei ole vielä kunnolla käytössäkään?
No nyt rupes löytymään.plus.ilves.com
Yllättävän vähän tilaajia tolla Ilveksen Youtube kanavalla, 7k tällä hetkellä, katsotaan alkaako se nyt nousemaan. Ne ei ole varmaan pahemmin sitä mainostanut aiemmin Instassa tai Äksässä.https://x.com/ilveshockey/status/1691358625078431744?s=46&t=C7mceF-oJaEqrt1V3lGXzg
Alkaakohan Ilves+ päästä nyt oikeuksiinsa!
Just tilasinYllättävän vähän tilaajia tolla Ilveksen Youtube kanavalla, 7k tällä hetkellä, katsotaan alkaako se nyt nousemaan. Ne ei ole varmaan pahemmin sitä mainostanut aiemmin Instassa tai Äksässä.
Ei välttämättä kuulu asiaan mitenkään, mutta mitä nuo liput on Mikko Aaltosella?https://x.com/ilveshockey/status/1691358625078431744?s=46&t=C7mceF-oJaEqrt1V3lGXzg
LGBT-yhteisön pridelippu ja Trans-yhteisön pridelippu. Tuen osoitukseksi noita yleensä käytetään, jos ei itse kuulu kyseiseen yhteisöön.Ei välttämättä kuulu asiaan mitenkään, mutta mitä nuo liput on Mikko Aaltosella?
Siis tuossa hänen X-tilillään.
Ei välttämättä kuulu asiaan mitenkään, mutta mitä nuo liput on Mikko Aaltosella?
Siis tuossa hänen X-tilillään.
LGBT-yhteisön pridelippu ja Trans-yhteisön pridelippu. Tuen osoitukseksi noita yleensä käytetään, jos ei itse kuulu kyseiseen yhteisöön.
Tietysti, mutta en halunnut olettaa mitään kenenkään identiteetistä, jos ei asiaa ole kommentoinut muuten kuin lipuilla sosiaalisessa mediassa.Tai sitten haluaa viestiä kuuluvansa yhteisöön.
Tämä tulee Youtubesta ja Ilves+ aloittaa sitten elokuun lopulla vastahttps://x.com/ilveshockey/status/1691358625078431744?s=46&t=C7mceF-oJaEqrt1V3lGXzg
Okei, tihrustin puhelimen näytöltä enkä tunnistanut. Kiitos tiedosta.LGBT-yhteisön pridelippu ja Trans-yhteisön pridelippu. Tuen osoitukseksi noita yleensä käytetään, jos ei itse kuulu kyseiseen yhteisöön.