Kanuuna66
Luottopelaaja
Tähän löisin rahani myös jos pitäisi. Jos nyt tosiaan on kyselty niin luulen että kyseessä Haapala. Aaltosella soppari ensi kaudesta vielä.Olisiko Henkan kanssa keskusteltu?
Tähän löisin rahani myös jos pitäisi. Jos nyt tosiaan on kyselty niin luulen että kyseessä Haapala. Aaltosella soppari ensi kaudesta vielä.Olisiko Henkan kanssa keskusteltu?
Niinpä, Aaltosella vaan on lappu vielä ensi kaudelle ja vetä Klotenissa varakapteenina. Kyllä meille laiturikin mahtuu jos toinen hankinta on sentteriSentteriä tässä on haettu niin itse laskeskelin rivien välistä et 1+1=7 mutta voin olla väärässäkin
Tämä toki puoltaa henkkaa, toki aaltonen viimeksi pelannut 30.1 klotenissa, eli siellä voi olla myös loukki, mutta jännä jos tätä ei voisi ilmoittaa. Ei olis varmaan eka kerta kun ulkkari saisi Sveitsistä kenkää kesken sopparin...Tähän löisin rahani myös jos pitäisi. Jos nyt tosiaan on kyselty niin luulen että kyseessä Haapala. Aaltosella soppari ensi kaudesta vielä.
Kyllähän me ennemmin nimenomaan tarvittais se "juhani jasu" tuonne alakenttien sentteriksi ja kärkipään äijä laituriksi.Niinpä, Aaltosella vaan on lappu vielä ensi kaudelle ja vetä Klotenissa varakapteenina. Kyllä meille laiturikin mahtuu jos toinen hankinta on sentteri
Mutku Tillu polttanut sillat... Eiku...Kyllähän tuonne yksi Henkka Haapala just ja just mahtuisi..
Vähä niinku meseenkin aikanaanMutku Tillu polttanut sillat... Eiku...
Haapala-Mäntykivi-IkonenKyllähän tuonne yksi Henkka Haapala just ja just mahtuisi..
Kyllähän tuonne yksi Henkka Haapala just ja just mahtuisi..
Koskas mahtaa aueta?Baari on kiinni
Niin hyvä osumaprosentti sun huhuilla, että melkein toivottelisin Henkkaa tervetulleeksi takaisin.Baari on kiinni
Eikös sun pitäny poistua foorumilta?Baari on kiinni
Jep. Tämähän ei varsinaisesti taida yllättää ketään. Toivottavasti ei ole mistään isommasta loukkaantumisesta tällä kertaa kyse.Haapala taisi mennä viime lauantaina rikki. Pelasi 4,13min.
Poistuin huhujen suhteen..Eikös sun pitäny poistua foorumilta?
Ei taida olla pelkästään siitä kiinni peliaika..Haapala taisi mennä viime lauantaina rikki. Pelasi 4,13min.
Kysyn vain yhden kysymyksen:Ei taida olla pelkästään siitä kiinni peliaika..