Ilves97
Luottopelaaja
Onko tämä nyt puhdasta hassuttelua vai ihan oikea homma?Tämä ei ole sitten ihan oikeesti pelkkää fantasiaa.
Oliks kellää niitä klapeja?
Onko tämä nyt puhdasta hassuttelua vai ihan oikea homma?Tämä ei ole sitten ihan oikeesti pelkkää fantasiaa.
Tämä ei ole sitten ihan oikeesti pelkkää fantasiaa.
Haikuri sanoisi että sopimus tehty ja varma homma.Onko tämä nyt puhdasta hassuttelua vai ihan oikea homma?
Ei nyt vielä fanipaitaa kannata päälle laittaa.
Siis hassuttelua ei ole ainakaan mun puolelta.Onko tämä nyt puhdasta hassuttelua vai ihan oikea homma?
Haikuri ilmestyi minulle unessa.LÄHDE!
Haikuri ilmestyi minulle unessa.
No ei oikeesti kaikenlaista sitä kuulee
Muistutan vielä, että mää en huhuile. Kunhan kerron mitä kuulen.
En ole puhunut Mirosta ollenkaa hetkeen enkä kuullut asiasta mitään siis.@Blegifan , oletko sinä palstan tunnetuimpana Espoon huhukarjuna kuullut mitään juttua tuosta Aaltosen tilanteesta? Onko siis mahdollisuuksia että Kloten päästäisi tuon 251 ottelua (ml.junnupelit) blegin paidassa pelanneen Miron loppukauden kestävälle vuokralle Liigaan?
Mikäs se sun eilinen tarjolla oleva huhu on?En ole puhunut Mirosta ollenkaa hetkeen enkä kuullut asiasta mitään siis.
Punakone älä puhu palturia.
GN vai en tiennyt, että sitä porukka tosissaan ottaisi. Viittasin vitsillä, että huhua olisi välittömästi tarjolla, kun ykkösentterin paikka tarjolla. Pahoittelut, ei helppoa ole, kun pitää ilmeisesti edelleen olla varovainen ja selvästi kertoa mikä on heitto ja mikä ei….Mikäs se sun eilinen tarjolla oleva huhu on?
Konna on loppukauden sivussa?Baari suljettu.
Ei kai sen suhteen varovainen tarvitse olla. Jos se oli heitto niin eipä siinä, se tieto riittää ainakin mulle.GN vai en tiennyt, että sitä porukka tosissaan ottaisi. Viittasin vitsillä, että huhua olisi välittömästi tarjolla, kun ykkösentterin paikka tarjolla. Pahoittelut, ei helppoa ole, kun pitää ilmeisesti edelleen olla varovainen ja selvästi kertoa mikä on heitto ja mikä ei….
Johan mää sanoin. Ei ole huhu. Kunhan juttelen mitä kuulenJaahas, tarvitaanko täälä taas huhupoliisia paikalle?
@IhanJuniori PIDÄ PÄÄ YLHÄÄLLÄ SUT SAADAAN VIELÄ
Laiturin mahdollinen hankkiminen ei kai tarkoita sitä, että sentteriä ei sitten tule?Huutava tarve sentterille ja Tillu siis ilmeisesti keskustelee Haapalan kanssa joka on laituri.