Olikos meillä tälle jotain lähteitä?En oo trolli Kuningas Lohi on kiinnitetty malttia
Olikos meillä tälle jotain lähteitä?En oo trolli Kuningas Lohi on kiinnitetty malttia
Anteeksi maalaisuuteni mikä tämä nyt oli, minkä pitäisi osua ? Se että Ilves on tehnyt sopimuksen jonkun pelaajan kanssa ?
JMA? Tämmöstä mulle huhuiltiin
Tillu on kyllä saamaton ukko, ei olis tarvinnut kun laittaa Jeremy soitteleen ja suostutteleen mies tänne. Kauanko tämä hessu saa pyöriä organisaatiossa?Shokkiwau, Gregoire huhujen mukaan Sveitsiin:
Avslöjar: Efter uppbrottet med Rögle – Gregoire till Schweiz
Han anslöt inför säsongen på ett tvåårskontrakt. Efter 28 framträdanden bryts nu avtalet för Rögles Thomas Gregoire. Enligt Expressens uppgifter är han nu klar för spel i Schweiz.www.expressen.se
Shokkiwau, Gregoire huhujen mukaan Sveitsiin:
Avslöjar: Efter uppbrottet med Rögle – Gregoire till Schweiz
Han anslöt inför säsongen på ett tvåårskontrakt. Efter 28 framträdanden bryts nu avtalet för Rögles Thomas Gregoire. Enligt Expressens uppgifter är han nu klar för spel i Schweiz.www.expressen.se
Gregoire sveitsiin
Gregoire sveitsiin
Meillä kahdella on selvästikkin todella erilainen käsitys sanasta "pikku"Minä jo kerkesin luulemaan pikku viineissäni, että Tillu saanut myytyä meidän Gregoiren Sveitsiin. Kyseessä olikin velipoika.
Meillä kahdella on selvästikkin todella erilainen käsitys sanasta "pikku"
Gregoire sveitsiin
Jos voitetaan huomenna HIFK tiedät varmaan tarviiko edes palata suomeenHei, minä olen Ilveksen kotipeliä karussa ulkomailla! Saan olla viineissä!
3 peliä Tanskassa riitti ja taas Suomeen? En oikein jaksa uskoa.
Niin sähän et oo vielä mitään faktoja tuonut pöytään.On se jännä juttu että kun laittaa faktaa pöytään niin heti epäillään trolliksi! En trollaa!! Mutta sen sanoin että tulossa on! onko yksi vai useampi sen näyttää aika . malttia muuta ei voi nyt!
On se jännä juttu että kun laittaa faktaa pöytään niin heti epäillään trolliksi! En trollaa!! Mutta sen sanoin että tulossa on! onko yksi vai useampi sen näyttää aika . malttia muuta ei voi nyt!
Mieluummin JMA kuin joku ”coltonbeck” mutta tuskinpa.JMA? Tämmöstä mulle huhuiltiin