Pakko kysyä, että ketä sun huhu numerosta 71 tarkoitti? :OPaljastettakoon se että minun huhuni ei koskenut missään kohtaa Massia!
Ei se tainnut Haikurin huhu olla?Pakko kysyä, että ketä sun huhu numerosta 71 tarkoitti? :O
Sehän osu oikeeseen, Massi oli sivussa kokoonpanosta.Pakko kysyä, että ketä sun huhu numerosta 71 tarkoitti? :O
Arvostan ulostuloasi ja ei mitään,elämä jatkuuMä seisoin 100% varmana Massin puolesta. Tai sen puolesta, että täälä päässä on kaikki valmiina. Sitä en tiedä mitä on käyny toisessa päässä.
Mutta käden nostan pystyyn, koska tämä(kin) on ilmeisesti sitten puihin menny
Minulle tulee aina ensimmäisenä mieleen Lauri Tukonen. Kova profiilihankinta silloin Ilvekseen mutta ei kyllä riittänyt silloin mihinkään.Pakko kysyä, että ketä sun huhu numerosta 71 tarkoitti? :O
Voi olla että muistan myös väärinkin.Ei se tainnut Haikurin huhu olla?
No näillä avauksilla kyllä pysyt poppareilla jatkossakin.Moi! Oli pakko kans oikein rekistöröityä kun viestejä täällä lukenut, paljon. Hyvä pöhinä teillä täällä!✌️ Niin, jos jotain tiedän niin Jerry ei oo kyllä tulossa.
Ei muutakuin selaamaan viestejä alusta. Kyllä se sieltä aamuun mennessä löytyy.Voi olla että muistan myös väärinkin.
Haikuri>poppareilla ainaMoi! Oli pakko kans oikein rekistöröityä kun viestejä täällä lukenut, paljon. Hyvä pöhinä teillä täällä!✌️ Niin, jos jotain tiedän niin Jerry ei oo kyllä tulossa.
Lähe ny meneen!! Minä tulen tänään, Jerry myöhemminMoi! Oli pakko kans oikein rekistöröityä kun viestejä täällä lukenut, paljon. Hyvä pöhinä teillä täällä!✌️ Niin, jos jotain tiedän niin Jerry ei oo kyllä tulossa.
Onko mies jo piikattu valusta irti?Nooo, Aren rantahuvila valmistunee ens viikon aikana
Kaatakaa koko koivu ny tulipesää joku jokatso liitettä 7362
Missä meidä Jeery
Mä vasta tulin.Lähe ny meneen!! Minä tulen tänään, Jerry myöhemmin