SinttuSalvennoinen
Rivipelaaja
Ei kettää ei mittää
Kans kuullut samaa, että oltiin todella lähellä napata Turkulainen!!Huomenna pelin jälkeen viimestään julkaistaan Nenonen, are ja jerry ei tule, vaikka kuinka kovaa manifestia vedetään. Ulkomailta tulee (c) mutta ei aiheta riemunkiljahduksia. Jerryn kaa oltiin lähellä mutta sitten tulikin voittoputkee.
Odotellaan nyt mitä Jyväskylässä tapahtuu..
Heeei.... Ei tälläsiä.Taas niin Ilvesmäinen juttu. Ihan kun playoffit. Hitonmoinen uho, kiima ja vouhotus alkuun. Loppua kohden täys lässähdys. Huhuttu ties mitä, ja joku ECHL paska on se mikä sieltä kohta tulla tupsahtaa. Hiiren hiljaa ollut Tapsu sainaa Tikan ja jonkun ihan OK AHL jyrän. Olen niin mielelläni ihan täysin väärässä.
Haikuri… is that you?Odotellaan nyt mitä Jyväskylässä tapahtuu..
Ei kettää ei mittää
Jerryn paitaa ei selkeästi ole saatu vielä painosta.
Taas niin Ilvesmäinen juttu. Ihan kun playoffit. Hitonmoinen uho, kiima ja vouhotus alkuun. Loppua kohden täys lässähdys. Huhuttu ties mitä, ja joku ECHL paska on se mikä sieltä kohta tulla tupsahtaa. Hiiren hiljaa ollut Tapsu sainaa Tikan ja jonkun ihan OK AHL jyrän. Olen niin mielelläni ihan täysin väärässä.
Niku?Taas niin Ilvesmäinen juttu. Ihan kun playoffit. Hitonmoinen uho, kiima ja vouhotus alkuun. Loppua kohden täys lässähdys. Huhuttu ties mitä, ja joku ECHL paska on se mikä sieltä kohta tulla tupsahtaa. Hiiren hiljaa ollut Tapsu sainaa Tikan ja jonkun ihan OK AHL jyrän. Olen niin mielelläni ihan täysin väärässä.
Jos mulla ois toi määrä posia elämässä mitä tää viesti huokuu, hukkuisin kuivalle maalleTaas niin Ilvesmäinen juttu. Ihan kun playoffit. Hitonmoinen uho, kiima ja vouhotus alkuun. Loppua kohden täys lässähdys. Huhuttu ties mitä, ja joku ECHL paska on se mikä sieltä kohta tulla tupsahtaa. Hiiren hiljaa ollut Tapsu sainaa Tikan ja jonkun ihan OK AHL jyrän. Olen niin mielelläni ihan täysin väärässä.
Me ollaan signattu kauden aikana Clendening (NHL-leirin jälkimaingeista) ja Niku (NHL-tason pakki) siinä missä naapuri on signannu pakistoonsa Ekbergin suoraan kiekkomaailman huipulta eli Slovakian liigasta. Tämän lisäksi naapuriin on naarattu Matson sieltä missä menneiden kausien Ilves käviryöstökalastamassa, eli ICEHL:stä.
Tähän jos me saadaan vielä omaan hyökkäykseen tuo vahvasti huhuttu Nenonen ja lisäksi mahdollisesti myös se Drew Callin AHL:stä, niin ottaisin 100/100 nämä meidän kauden aikana tehdyt signaamiset jotka ovat johtaneet "täyteen lässähdykseen".
+ ne 100% varmat ARE & JERRY !
Drew Callin lienee laiturisentteri eli Suomessa laituri. Jos satsataan, tehdään se isommin ja tuodaan sisään saman joukkueen Peca.
Drew Callin lienee laiturisentteri
Niku?