julli65
Luottopelaaja
Uskokaa jo,ei tuu tapahtuun.Tuli korvanappiin tieto,ei mee Les kärppiin!!!Olakaa huoleti!
Uskokaa jo,ei tuu tapahtuun.Tuli korvanappiin tieto,ei mee Les kärppiin!!!Olakaa huoleti!
Nimimerkillä:Omat koirat puree AINA meitä vastaan
Miksi olisi katkera kun Tiivola vetänyt ihan samanlaista pistetahtia Lukossa mitä myös myöhemmin Ässissä.Katkera Raumalainen, joka ei kestänyt vaihtoa Ässiin. Urallaan mm. Varakapteeni Ässissä ja Bluesissa. Tuskin löysä ja mitäänsanomaton pelaaja olisi sellaisessa roolissa ollut.
Lisätietoja?Ainakin mielenkiintoinen ilta luvassa..
Onneksi Tillu kuuli uhkaukseni.Uskokaa jo,ei tuu tapahtuun.
Häiriintynyttä sakkia jos porukkaa vituttaa että yksi hienoimmista Ilves-pakeista kautta aikain päästettäisiin yhden pahimman kilpailijan leiriin? Mun mielestä tämä sinun kommentti oli aivan saatanan häiriintynyt. Aivan sama vaikka bisnes onkin bisnestä. Sekin voi silti olla paskaa.
No on varmasti jos Les nostaa kytkintä toiseen seuraan….Ainakin mielenkiintoinen ilta luvassa..
Sehän ei liittynyt nyt tähän minun kommenttiin millään tapaa.Unohdat yhtälöstä että Lancaster haluaa pois.
Tähän vähän kiinni, että oltaisiinhan tääläkin katkeria jos vaikk Mäntykivi siirtyisi Tapparaan. Kappas keppanaa kun onkin yhtäkkiä löysä paska…Miksi olisi katkera kun Tiivola vetänyt ihan samanlaista pistetahtia Lukossa mitä myös myöhemmin Ässissä.
Juuri näin. Tiivola ei ole löysä paska vaan tunnollinen joukkue pelaaja. En ymmärrä miten helvetissä tälläisessä maineessaTähän vähän kiinni, että oltaisiinhan tääläkin katkeria jos vaikk Mäntykivi siirtyisi Tapparaan. Kappas keppanaa kun onkin yhtäkkiä löysä paska…
Kakkossentterinä Kärpissä ei tarkoita mitään. On niin paska nippu, ihan sama kuka koutsaa.Mä tiedän kyllä tasan tarkkaan Tiivolan vaiheet Kärpissä ja sen, miten on kulkenut tai siis ei ole kulkenut. Oon seurannut hyvin tarkkaan oululaisryhmää kaikilla mahdollisilla tavoilla. Oli vain Marjamäen lähtö juuri tälle pelaajalle tosi iso asia ja on parantanut sen jälkeen ja vetänyt viime aikoina kakkosen keskellä. Kurssi nousussa, eikä pidä leimata pelaajaa pelkästään Laten aikakauden perusteella. Eli menisi mulle siinä missä muutkin vastaavat nimet, joita pyöritelty alaketjuihin sentteritilannetta korjaamaan.
Mutta vaihtokaupalle: ei, ei, ei ja ei.
Enkä usko Tiivolan pelaavan tällä kaudella Ilveksessä enkä Lancasterin Kärpissä, joten se siitä
Ei tarvii odotella 6 tuntia. Kaikki on jo aivan sekaisin.6 tunnin päästä täällä on kaikki jo aivan sekaisin