Rst83
Vakiokokoonpanossa
Hyvä niin.Tottakai on, Les on meidän sopimuspelaaja, ei ole pakko antaa siirtyä minnekkään.
Hyvä niin.Tottakai on, Les on meidän sopimuspelaaja, ei ole pakko antaa siirtyä minnekkään.
Onkos siellä RB Munchennissa ketään potentiaalista vaihdokkia vai olisiko sitten tulossa vain kottikäryllinen rahaa, jos nyt Les sattuisi sinne siirtymäään?Lancasterin tyttöystävä/vaimo alkanut seuraamaan Red Bull Munchenia, olisko kuitenkin sinne menossa?
Saataisko me vaihdossa joku hyökkääjä sieltä.Lancasterin tyttöystävä/vaimo alkanut seuraamaan Red Bull Munchenia, olisko kuitenkin sinne menossa?
Toivotaan Les <-> Tikka. Jotain Tiivolaa enempi on saatava...
Les sinne Ben tänne .. tämä kelpaa kyllä.Saataisko me vaihdossa joku hyökkääjä sieltä.
Ben Street?
Saataisko me vaihdossa joku hyökkääjä sieltä.
Ben Street?
Yläpuolella siis viestini jota kirjoittanut.Lancaster osoite selviää tänään, 1+1=2. Taitaa siirtyä liigan sisällä, muuten tämä päivä olisi outo kun tulee julki… (vaihtokauppa)
Tämä on tieto, siis että osoite selviää tänään. Itse pidän outona päivänä että lähtisi eurooppaan.
Kirjoitin oman mielipiteeni. Entiedä onko siirtymässä suomeen vai eurooppaan.
Mikä on kantasi Turkulaisen tilanteeseen tällä hetkellä?Lancaster osoite selviää tänään, 1+1=2. Taitaa siirtyä liigan sisällä, muuten tämä päivä olisi outo kun tulee julki… (vaihtokauppa)
Tämä on tieto, siis että osoite selviää tänään. Itse pidän outona päivänä että lähtisi eurooppaan.
IFK on mun veikkaus jos Liigan sisällä siirtyy. Vaihdokiksi kelpaisi Koivistoinen.Lancaster osoite selviää tänään, 1+1=2. Taitaa siirtyä liigan sisällä, muuten tämä päivä olisi outo kun tulee julki… (vaihtokauppa)
Joo, taustalla on vielä viime vuoden hikka!Ei taida olla Tikalla asiaa Ilvekseen.
Tikka on nuori mies. Toipuu ryypiskelyistä nopeamminEi taida olla Tikalla asiaa Ilvekseen.
Tikka on nuori mies. Toipuu ryypiskelyistä nopeammin
jos kärppiä pidetään täällä päävastustajaks niin eikö hifki kuulu niihin? en laittais länkästeriä mihinkään top 8 joukkueeseen.. tai sit täytyy olla vaihto aivan mottipäinen.. ässiin voisin vaihdolla rubin+ojantakanen/davidson mut tuskin ässät ees kuuntelis ehdotusta loppuun ennen kun heittäs puhelimen seinäänIFK on mun veikkaus jos Liigan sisällä siirtyy. Vaihdokiksi kelpaisi Koivistoinen.