Poissafoorumilta
Luottopelaaja
Juuri näin. Hauskojahan tälläiset on, harmi vain ettei kukaa taida olla yhtään kartalla onko tässä Punakokeen työreissu seuranta vai pelaaja vihje
" Napanuoran katkaisin,Vai onko asioilla jonkinlainen hämärä yhteys!
Ei tuo Blegin poistettu viesti ainakaan hyvää viitannut...
Ei nyt ihan sanasta sanaan ole muistissa mutta jotakuinkin: ''Jos tuon luokan kaveri hankitaan niin ehkä olisi parempi jättää hankkimatta, itse en toki mitään huhuja ole kuullut''Mikä?
Ei nyt ihan sanasta sanaan ole muistissa mutta jotakuinkin: ''Jos tuon luokan kaveri hankitaan niin ehkä olisi parempi jättää hankkimatta, itse en toki mitään huhuja ole kuullut''
Ei varmaa tartte odotella.Jos odotellaan Arttu Ruotsalaista, niin pettymys tulee olemaan kova. Jos taas saman tasoista kaveria, jonka Tappara taannoin hankki ja joka on osoittanut pelimieheksi, niin silloin voi olla varovaisen toiveikas.
Tähän ketjuun, viesti poistui aika nopeasti sen jälkeen kun sen luin.Saisiko jonkin tarkennuksen, että mihin kommentoitiin näin?
Oon aivan pihalla...
Tais vahingossa vastata tänne ryhmään kun piti yv:nä vastata jollekkin.. Vahva veikkausSaisiko jonkin tarkennuksen, että mihin kommentoitiin näin?
Oon aivan pihalla...
Todennäköisesti. Luotettavuudesta ei sitten ole tietoa että onko vastannut Singaalille vai Punakoneelle...Tais vahingossa vastata tänne ryhmään kun piti yv:nä vastata jollekkin.. Vahva veikkaus
Etkä oo ainoa...Saisiko jonkin tarkennuksen, että mihin kommentoitiin näin?
Oon aivan pihalla...
Mahtuuko samaan veneeseen vielä meikäläinen?Minä luovutan. Olen heikko. Ei tähän roskispaloon ketään tule.