IhanJuniori
Junioripelaaja
Nyt on hauska vieras jaksossa
Hyviä juttuja.
Hyviä juttuja.
"Joe Piskula Ja Mark Flood oli hienoja miehiä, aina ne jutteli mulle vaikka emmä mitään osannut vastata, mutta toimeen tultiin"Nyt on hauska vieras jaksossa
Hyviä juttuja.
Hetkinen. En ollut itse pelissä lainkaan. Yrittikö jullit varastaa bandista? Oliko ”myllyt” areenalla vai ulkopuolella?Samilta meni ohi IFK-fanien lipunryöstöyritykset. Onneks ei kuitenkaan mitään vakavampaa myllyä tullut pientä painia lukuunottamatta.
Nii ja kannattajat chänttää, laulaa, huutaa jne, mut mökä on vähän tollane katkarapuleivän tuoksune termi.
Muuta painia ei ollut kuin se, että yksi juokseva kaveri otettiin kiinni seisomakatsomon portaissa. Joku toinen tuli uhoamaan portaille, mutta järkkärit vei pois. Lippuja yrittivät pölliä tai haastaa riitaa (jäi vähän epäselväksi).Hetkinen. En ollut itse pelissä lainkaan. Yrittikö jullit varastaa bandista? Oliko ”myllyt” areenalla vai ulkopuolella?
Pelin viimeisillä minuuteilla tuli vastapäädystä (tunnistin pelin jälkeen lähetyksestä että olivat olleet IFK päädyssä) kaks jotain hämärää kaveria seisoon rapuille suunnilleen bandiksen riville, järkkäri tuli ja saattoi pois ja sitten poistuessaan jotain uhosivat jollekkin Ipa-kannattajalle. En tiä oliko tää sama uhoaja jonka mainitsit.Muuta painia ei ollut kuin se, että yksi juokseva kaveri otettiin kiinni seisomakatsomon portaissa. Joku toinen tuli uhoamaan portaille, mutta järkkärit vei pois. Lippuja yrittivät pölliä tai haastaa riitaa (jäi vähän epäselväksi).
Nämä siis vain omia rajallisia havaintoja. Joku paremmin nähnyt voi valaista tilannetta.
Mut joo, näitä löytyy kaikista joukkueista. Ei sinänsä IFK-bromance karissut
@Mobutu Sese Seko lle on ainakin jaettu Einstein erittäin kriittisestä viestistä, koska kritiikki oli hyvin perusteltu ja pohjautui tilastopohjaisiin faktoihin. Schweinsteinithan ei ole tulleet mistään kritiikistä, vaan tuollaisista ”kaikki on paskaa paitsi kusi”-tason analyyseistä.Nämä väsyneet einsteinit ja schweinsteinit jaetaan sen mukaan, kuka on sattunut kehumaan Ilvestä/Ilves-pelaajaa tai vastavuoroisesti kritisoinut vastaavia tahoja.
Kolme lampaanpersettä studioon.On tää nyt J*MALAUTA KUN PODCASTIKIN KOITTAA TORPATA ARE HUHUT. ARE ON TULOSSA JA TILLU JA RIPA RAKENTAA SILLE TALOO NÄSSYN RANTAAN.
FAKTAT KUNTOON.
@IhanJuniori olikos podcastin pistepörssi millä mallilla?
Hyvä! Oon samaa mieltä, foorumi sai jonkun 100 uutta jäsentä kun podcast -alkoi.
Mää tein periaate päätöksen, että jos jatkan sitä niin huomioin vaan Einsteinit koska porukalla meni niin naurettavaksi kalasteluksi.
Saisivat muutenkin jakaa vaan sen Einsteinin.
Meitä mahtuu moneen junaan ja mun mielestä tää foorumi on aika hyvä paikka keskitetysti oksentaa kaikki se paha olo ja harmitus. Pysyy ainakin suurin osa aivopieruista sitten täällä, eikä mennä purkamaan sitä muualle. Urheilujoukkueen kannattaminen on kuitenkin tunneasia ja siinä eletään voimakkaasti nousut ja laskut. Sitten kun harmittaa, niin syyllisiä haetaan sieltä täältä.Viäkin naurattaa ja aina vaan enemmän ja enemmän se, ku joku kaikkien aikojen schweistain-idiootti tilitti huolella ja todella tunteella, että Ilveksessä ei ole yhtä ainuttakaan maalintekijää.
Tällä hetkellä koko liigan top8 maalintekijätilastosta löytyy 4 Ilvestä.
Punakoneen sanoin; Foorumilla on kyllä sakeeta sakkia
Tottakai tunteella mennään ja pitääkin. Ja isosti tunteella, mut vaikka kuinka menis tunteisiin, ni ei ny ihan pehmosia luulis kirjottelevan siltikään.Meitä mahtuu moneen junaan ja mun mielestä tää foorumi on aika hyvä paikka keskitetysti oksentaa kaikki se paha olo ja harmitus. Pysyy ainakin suurin osa aivopieruista sitten täällä, eikä mennä purkamaan sitä muualle. Urheilujoukkueen kannattaminen on kuitenkin tunneasia ja siinä eletään voimakkaasti nousut ja laskut. Sitten kun harmittaa, niin syyllisiä haetaan sieltä täältä.
Edelleenkin mun mielestä koomisin ylilyönti tästä harmituksen kohdistamisesta on se kun naapuri voitti sen mestaruutensa silloin 16-17 ja torijuhlassa oli Costello ollut vetämässä Paten kanssa. Sen jälkeen jengi rupes ihan tosissaan huutamaan maalilaulun vaihtoa ja ehdotteli jotain supergeneerisiä radiohittejä. Meillä on kuitenkin monen muun joukkueen kannattajan mielestä Liigan paras maalilaulu ja se biisi on meille yksinomaan tehty. Varmasti heilläkin tunteet laantui asian suhteen kun nukkui muutaman yön, mutta se on hyvä esimerkki siitä kun mennään tunteella ja vituttaa, niin haetaan sille vitutukselle joku kohde vaikka väkisin.
Mielummin näin kun joku supermuovinen redbull-jengi joka rallattelee mestaruudesta toiseen ilman vailla mitään fiilistä.
Ei luulis, mutta meitä on moneen junaan. Siinä ei montaa sekuntia mee kun tunnehöyryissään foorumille naputtaa viestin. Pelin jälkeen jossa ei tehdä maaliakaan, niin se on kahdessa sekunnissa kirjoitettu: "VITTU TILLU MEILLÄ EI OLE KETÄÄN MAALINTEKIJÄÄ SUOMIKIN ON VAAN KÄDETÖN MÖYRIJÄ". Ei näissä viesteissä olla pysähdytty miettimään nanosekunniksikaan, vaan se on vaan se pelkkä fiilis pelistä.Tottakai tunteella mennään ja pitääkin. Ja isosti tunteella, mut vaikka kuinka menis tunteisiin, ni ei ny ihan pehmosia luulis kirjottelevan siltikään.
Menee itselläkin vati täysin nurin joskus, mutta kyllä sen verran ymmärrän tunteiden vallassakin, että meidän joukkueessa löytyy kumminkin jopa monikossa niitä maalintekijöitä.