Outo hankinta
Luottopelaaja
Erityismaininta Atalasta ja, että Itä-Tampere mainittu! Oli hyvä jakso ja vieras.
Saako tuoreelta podcast-julkkikselta @Moraalinvartija Vaasan reissun yhteydessä nimmarin, vai oletko niin kuuluisa, ettei fanit pääse turvamiesten läpi?![]()
Saat turpaas jos haluat, meillä on myös kommandopipot.Saako tuoreelta podcast-julkkikselta @Moraalinvartija Vaasan reissun yhteydessä nimmarin, vai oletko niin kuuluisa, ettei fanit pääse turvamiesten läpi?![]()
Naapuri menee kuulemma tunteisiin, mutta silti itse itkevät toisen seuran podcastista. LoogistaHieno jakso! Ja itkut ovat jo päällä porkkanamaalla![]()
Mitäs ne siellä tällä kertaa vinkuu? En millään viittis itse käydä katsomassa, kun elämänhalu laskee aina jotain 50% kyseiselle sivustolle eksymisen jälkeenHieno jakso! Ja itkut ovat jo päällä porkkanamaalla![]()
Juu. Sanotaan nyt näin, että itse en menisi mouhareiden podcastia kuuntelemaan. Mutta kuulemma mouharit asuvat meidän päissäNaapuri menee kuulemma tunteisiin, mutta silti itse itkevät toisen seuran podcastista. Loogista![]()
Niin ne ihan tosissaan kuvittelee, että yhtäkään Ilvesläistä saatika Osastolaista kiinnostais hevon helvettiä mitä ne meistä puhuis omassa podcastissaan?
Kuka sitä edes kuuntelee.. kysyn vaan.Niin ne ihan tosissaan kuvittelee, että yhtäkään Ilvesläistä saatika Osastolaista kiinnostais hevon helvettiä mitä ne meistä puhuis omassa podcastissaan?
"Voi sitä mekkalaa"
Kovat on luulot itsestään.
Kuka sitä edes kuuntelee.. kysyn vaan.
On tai ei.Kuuntelee mitä? Onko Tapparallakin tätä nykyä joku media-alusta, missä julkaisevat vastaavaa?