Soho
Tähtipelaaja
Tätä en ymmärrä. Aika kovissa paikoissa oli Hantta joukkueen kanssa. Itse kävi parin muun pelaajan kanssa toimarin puheilla vääntämässä J Jalosta takaisin valmentajaksi. Ei noita vanhoja juttuja poikien/pojan perseilyt poista.Onhan noi Mattilat ihan persona non grata -osastoa ja se on varmasti heille ihan ok. Tehkööt Mattilan perhe mitä tahtoo, mutta älkää nyt herranjestas ottako seuran podcastiin vieraaksi.
Makkonen & Hintsanen vaikuttaa sen verran yksinkertaisilta kavereilta, ettei heiltä varmaan kukaan pelisilmää oleta. Toivoisin kuitenkin, että jos seuran nimissä tehdään podcastia - joku validoisi vieraat.
Olen pettynyt, että joku Niklas Friman vaihdettiin Suomen ohitse kapteeniksi. Uskon tämän takana olevan sipsitissi penkin takana, vaikka Eemeli mediassa antaakin ymmärtää idean lähteneen häneltä. Aikani kapteenit on helppo jakaa kahteen laariin. Raipe, Mätsky, Mara (nippanappa), Sammeli ja Eemeli ovat minun Ilveksen näköisiä kapteeneja. Sielä toisessa laarissa ovat nämä Laaksot, Marjamäet ja Frimanit. Joku muovinen C:tä kantanut saattaa unohtuakin. Eikä mitään heiltä pois, ei se ole heidän vikansa että ovat Ilveksessä päätyneet kapteenin natsoja pukemaan.
Ei näin legendaarisen seuran kapteeniksi vaan kuulu valita Hannu Mattiloita tai Niklas Frimaneita. Nuorena kannattamisen aloittaneet luulevat, että heidän kapteeni on seuraa kunnioittava esikuva - ei setelien perässä juokseva kunniaton palkkasoturi. Ja sitten 30 vuotta myöhemmin selviää, että se nuoruuden idoli olikin todellisuudessa Kooveen mies ja pakon sanelemana päätynyt Ilvekseen.
Frimanistakaan toistaiseksi mitään pahaa sanaa. Supihan on pelannut uransa parasta kiekkoa sen jälkeen, kun luopui kapteenin natsoista.