Ilvestyskirja. Nyt. -podcast

Pöllö

Vakiokokoonpanossa
Jakso jossa:
- mussututetaan ruokaa moneen otteeseen
- ei ole vierasta
- jutut pyörii nivusalueella useamman kerran

Melkoista täytehuttua oli. Jos aikataulusyistä ei vierasta meinaa saada, niin sit repikää toimistolta vaikka Tinke piipahtamaan tai jututtakaa sitä huoneessa jo valmiiksi olevaa kuvaajaa et mitä sen pelipäivä pitää sisällään.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Jakso jossa:
- mussututetaan ruokaa moneen otteeseen
- ei ole vierasta
- jutut pyörii nivusalueella useamman kerran

Melkoista täytehuttua oli. Jos aikataulusyistä ei vierasta meinaa saada, niin sit repikää toimistolta vaikka Tinke piipahtamaan tai jututtakaa sitä huoneessa jo valmiiksi olevaa kuvaajaa et mitä sen pelipäivä pitää sisällään.
Jossain toisessa podcastissa soitettaisiin Jormakalle, kelleköhän nämä soittelisi.

M22

Luottopelaaja
Kyllähän Jesse Niinimäki olisi saatava jutulle. Kun hän ei kuitenkaan sitä kirjaa kirjoita, niin siksi paljastukset pitää lyödä Ilvestyskirjan piinapenkkiin! Erityisesti siitä Lahdessa tehdystä radiohaastattelusta olisi mielenkiintoista kuulla. Onko kyseinen koira vielä elossa?
Kertokaa tästä lisää! Siis tästä haastattelusta

Kreivi Brad Sjöblom

Vakiokokoonpanossa
Kertokaa tästä lisää! Siis tästä haastattelusta
Lonkalta muistelen.

- Jesse Niinimäki, kerro vähän voitosta?
- No siinä selvisi että meidän hieroja Mikko oli saanu uuden koiran pennun niin siitä saatiin lisää virtaa voittaa ottelu.

Hatarat muistikuvat antenniradion säristessä 957:lta. Nyt saa ja pitää korjata jos menee ihan vihkoon. Mutta hieroja Mikon koirasta on Niisku joskus höpissy.

Kreivi Brad Sjöblom

Vakiokokoonpanossa
Lonkalta muistelen.

- Jesse Niinimäki, kerro vähän voitosta?
- No siinä selvisi että meidän hieroja Mikko oli saanu uuden koiran pennun niin siitä saatiin lisää virtaa voittaa ottelu.

Hatarat muistikuvat antenniradion säristessä 957:lta. Nyt saa ja pitää korjata jos menee ihan vihkoon. Mutta hieroja Mikon koirasta on Niisku joskus höpissy.
Ja lisätään että jossain hikihaastattelussa joku pelaaja (en muista kuka) kertoi että "Joo siinä kesken erän kuultiin että meidän hieroja Mikko oli hankkinu muijalleen sormuksen niin sen kunniaksi tsempattiin sitten."

Veijareita ja virtuooseja :)

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Vähän ärsyttää tuo Hintsasen tapa arvostella foorumisteja pelaajiin kohdistuvasta kritiikistä kun kaveri itse kuitenkin tiettyjen pelaajien esityksiä myös krisisoi. Vai meneekö tämä niin että täällä turvat tukkoon kun herra itse määrää koska saa kritisoida ja koska ei?

• Tykkää
Reactions: CTS

Kreivi Brad Sjöblom

Vakiokokoonpanossa
Vähän ärsyttää tuo Hintsasen tapa arvostella foorumisteja pelaajiin kohdistuvasta kritiikistä kun kaveri itse kuitenkin tiettyjen pelaajien esityksiä myös krisisoi. Vai meneekö tämä niin että täällä turvat tukkoon kun herra itse määrää koska saa kritisoida ja koska ei?
Itsellä menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ehkä johtuu siitä kun ei se Hintsasen lajitietämys ole niin suuri kuin ehkä antaa ymmärtää. Asiavirheitä tulee välillä ja muutenkin hyvin eri näkemys joistakin pelillisistä asioista. Mutta samalla se on podin suola, että kaksi fanipoikaa höpöttää kiekosta.

38 Special

Luottopelaaja
Jep. Viime jaksossa Hintsanen keskittyi kovasti siihen, kun täällä puitiin Jypin toisen maalin syntyyn johtanutta merkkausvirhettä. Osa täällä syytti ensin Pelliä, mutta sitten minusta keskustelu oli kyllä tosi asiallista ja mielenkiintoista ja itsekin opin siinä uusia juttuja tuosta oman alueen täytöstä. Hintsanen ei ehkä lukenut keskusteluja niin pitkälle, että olisi huomannut, kuinka keskustelu tuosta kehittyi.

Maalivahti - aina

Vakiokokoonpanossa
Ne on tosiaan ne Hintsasen viittaukset foorumiin ainakin ittellä ihan omassa arvossaan. Kun tyyliin aina ne aloitetaan, että tottakai siellä taas märistiin ja miksi märistä, kun voitettiin.
Ja se Jypin maalikin oli ihan oikeista syistä keskustelussa täällä. Mitä jos olisi ollut ratkaisumaali? Olisiko sitten saanut keskustella?

Toutain

Luottopelaaja
Hyvä haasto Kangasniemeltä, kun Hintsanen heitti, että kerros nyt valmentajana, että kun Raimo Helmistä on moitittu siitä, että hänen metodinsa on -80-luvulta, mutta kyllä niissä nyt näyttäis jotain hyvää olevan...

"Mua kiinnostais, että kuka niin on sanonut?"

Niinpä. Ei kukaan.

Todennäköisesti jokin Hintsasen oma narrattiivi, jonka on nyt yllätyksekseen ja varmasti ilokseenkin huomannut olleen totaalisen väärä ja siitä muokkaantui muotoon "on moitittu siitä".

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Hyvä haasto Kangasniemeltä, kun Hintsanen heitti, että kerros nyt valmentajana, että kun Raimo Helmistä on moitittu siitä, että hänen metodinsa on -80-luvulta, mutta kyllä niissä nyt näyttäis jotain hyvää olevan...

"Mua kiinnostais, että kuka niin on sanonut?"

Niinpä. Ei kukaan.

Todennäköisesti jokin Hintsasen oma narrattiivi, jonka on nyt yllätyksekseen ja varmasti ilokseenkin huomannut olleen totaalisen väärä ja siitä muokkaantui muotoon "on moitittu siitä".
Joo, taisi enemmän olla Hintsanen ottanut tuohon sen ajatuksen, kun on puhuttu että Raipe ei ole mikään ”taktinen nero” vaan enemmän mennään laadukkaalla ja yksinkertaisella perustekemisellä ja tsempillä.

Nykyjääkiekko kun on aika isosti puhetta pelin eri nyansseista, taktiikoista ja maalidottamasta. Trendikästä, mutta ilman noita jääkiekkoa on pelattu ja pystytään pelaamaan myös tulevaisuudessa.

Itse peli ja pelaajat unohtuvat keskiöstä.

El Reino

Tähtipelaaja
Onhan ajatkin muuttuneet siltä osin, että Raipen ensimmäisellä päävalmentajakaudella oli vihellyslinja estopelin osalta niin sallivaa, että tuolloinen pelitapa olisi vaatinut ihan eri tason pelaajia onnistuakseen. Liaanikiekolla pystyi kompensoimaan luisteluvajetta ja trapin läpi ei menty millään. Tänä päivänähän peli ei ole enää läheskään sellaista painia keskialueella kuin 10 vuotta sitten.

Mortal

Vakiokokoonpanossa
Kanki oli hyvä vieras. Pelianalyysi menee Hintsaselle 100-0. Enkä kyllä keksi mitä lisäarvoa tekohassuttelut tai ylipäätään puheet juontajien omasta elämästä tuovat.

tynamo

Luottopelaaja
Hyvä ja mielenkiintoinen vieras jälleen kerran.

Jakson rasittavin kohta oli se, kun Makkonen otti itkupotkuraivarit sille, kun Hintsanen täysin aiheellisesti kritisoi Latvalaa. Kaveria, joka on koomaillut huolella viime aikoina.

SaviMatti

Vakiokokoonpanossa
Hyvä ja mielenkiintoinen vieras jälleen kerran.

Jakson rasittavin kohta oli se, kun Makkonen otti itkupotkuraivarit sille, kun Hintsanen täysin aiheellisesti kritisoi Latvalaa. Kaveria, joka on koomaillut huolella viime aikoina.
Eikö Makkonen tiedä tästäkään lajista taas yhtään mitään?