Nauhoittavat jakson poikkeuksellisesti vasta tänään eilisen pelin takia. Eli jakso tulee ulos joko tänään illalla tai huomenna aamulla.
Tiukka rypistys myös mediatiimille tämmöinen neljän pelin viikko, mikä vielä huipentuu invaasioon.Kertoivat jo viime lähetyksessä, että tällä viikolla äänitetään jakso vasta tiistaina, (jotta saadaan SaiPa-peli kunnolla mukaan).
Eilen muuten pressitilaisuuden päätteeksi Hintsanen huuteli Raipelle, että "vai jäätkö Tampereelle?" ja Raipe siihen, että "jään jään, koko joukkue jää ja sitten mennään Ouluun".
Oliskohan Raipella ollut aikaa yhteen Ilvestyskirja-jaksoon?
(Tuskin sentään)
Tuskin kun tiistaina lähtö Ouluun. Olisiko aamujäät ja siitä junaan ja Ouluun. Tiukkaa tekisi. Jakso tehty tiistaiaamunaKertoivat jo viime lähetyksessä, että tällä viikolla äänitetään jakso vasta tiistaina, (jotta saadaan SaiPa-peli kunnolla mukaan).
Eilen muuten pressitilaisuuden päätteeksi Hintsanen huuteli Raipelle, että "vai jäätkö Tampereelle?" ja Raipe siihen, että "jään jään, koko joukkue jää ja sitten mennään Ouluun".
Oliskohan Raipella ollut aikaa yhteen Ilvestyskirja-jaksoon?
(Tuskin sentään)
Tuskin kun tiistaina lähtö Ouluun. Olisiko aamujäät ja siitä junaan ja Ouluun. Tiukkaa tekisi. Jakso tehty tiistaiaamuna
Ihan tosissaan ensinksikin rinnastat Raipen suhteen Ilvekseen ja Hölön Pelicansiin. Enkä itse näkis tuossa mitään pahaa siltikää.Vaikka Raipe nyt on Raipe ja sydämeltään ilvesläinen niin en minä kyllä SaiPan kannattajana hyvällä katsoisi jos valkulla on aikaa käydä entisen seuransa ohjelmissa esiintymässä. Kyllä se huonoa viestiä antaisi ulospäin ettei ole keskittyminen ihan 100 % seurassa ja tuskin täälläkään hyvää tykättäisiin jos Hölö kävisi lahtelaisten podissa hölisemässä.
En tiedä olisiko se niin paha jos heität nopean haastiksen sopivassa välissä. Toki siinä saa miettiä tarkkaan mitä suustaan päästää. Ei ihmiset historiaansa menetä uuteen paikkaan siirtyessään. Eilen Areenalla muuten mainostettiin Raipe-rahaston tuotteita joiden mainoksessa Raipe poseeraa paidassa jossa on Ilves-logo. Mitäpä sanot siihen? Olihan täällä saaga jo kun Könönen oli kuopiolaisena kannattanut KuPSia. Ei minua yllätä yhtään, monia kyllä. Ei näillä ole mitään tekemistä asenteen kanssa. Eri asia jos alkaa juosta alvariinsa vieraissa tilaisuuksissa niin että työt jää tekemättä.Vaikka Raipe nyt on Raipe ja sydämeltään ilvesläinen niin en minä kyllä SaiPan kannattajana hyvällä katsoisi jos valkulla on aikaa käydä entisen seuransa ohjelmissa esiintymässä. Kyllä se huonoa viestiä antaisi ulospäin ettei ole keskittyminen ihan 100 % seurassa ja tuskin täälläkään hyvää tykättäisiin jos Hölö kävisi lahtelaisten podissa hölisemässä.
Merikivi vieraana ja jakso julkaistaan klo 18. Oli just Ilveksen somessa
Merikivi. Voi juku... Toivottavasti puhutaan edes ylivoimasta.Merikivi vieraana ja jakso julkaistaan klo 18. Oli just Ilveksen somessa
Mielestäni ihan hyvä kattaus ollut erilaisia näkökulmia, jopa Helan ei urheilullinen kulma. Pidän siitä että tämä irtoaa siitä perusjargonista käsitellen jääkiekkoakin.
Tuon podcastin paras anti on jonkinlainen yleinen keskustelu Ilveksen toiminnan ympärillä - eivät pelilliset analyysit. Vierailijat ovat olleet viime kerroilla hyviä ja tykkään ainakin itse kuunnella erityisesti junioripuolen juttuja.
Ei ihmiset historiaansa menetä uuteen paikkaan siirtyessään. Eilen Areenalla muuten mainostettiin Raipe-rahaston tuotteita joiden mainoksessa Raipe poseeraa paidassa jossa on Ilves-logo. Mitäpä sanot siihen?