SaulBrother
Luottopelaaja
Merikivi. Voi juku... Toivottavasti puhutaan edes ylivoimasta.Merikivi vieraana ja jakso julkaistaan klo 18. Oli just Ilveksen somessa
Merikivi. Voi juku... Toivottavasti puhutaan edes ylivoimasta.Merikivi vieraana ja jakso julkaistaan klo 18. Oli just Ilveksen somessa
Mielestäni ihan hyvä kattaus ollut erilaisia näkökulmia, jopa Helan ei urheilullinen kulma. Pidän siitä että tämä irtoaa siitä perusjargonista käsitellen jääkiekkoakin.
Tuon podcastin paras anti on jonkinlainen yleinen keskustelu Ilveksen toiminnan ympärillä - eivät pelilliset analyysit. Vierailijat ovat olleet viime kerroilla hyviä ja tykkään ainakin itse kuunnella erityisesti junioripuolen juttuja.
Ei ihmiset historiaansa menetä uuteen paikkaan siirtyessään. Eilen Areenalla muuten mainostettiin Raipe-rahaston tuotteita joiden mainoksessa Raipe poseeraa paidassa jossa on Ilves-logo. Mitäpä sanot siihen?
Hei ystavat hyvat, jattakaa nyt herrajumala Hintsanen rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asioihin, vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!Muutama minuutti uudesta jaksosta kuunneltu Merikiven haastattelua. Hintsanen esittänyt kolme "kysymystä", ts. siis kolme omaa johdattelua/toteamusta, joiden olisi tarkoitus olla kysymyksiä. Karmeaa. En normaalisti kommentoi kesken jakson, mutta mun oli pakko painaa tämä pauselle ja ottaa hetki happea, niin samallahan tähän käy väliaikapalautteen kirjoittamassa
Toivottavasti haastattelu muuttuu tästä...
Ei kait siinä ketään vastaan olla, että harmittaa, kun hän usein haastattelussakin tekee kysymyksen, jossa ei kysy mitään, vaan latelee oman käsityksensä ja sen jälkeen lykkää mikin haastateltavan eteen, saattaa vielä kysyä: "Oliko näin". Tästä samasta asiasta on mielestäni täällä kirjoiteltu ja ajat sitten. Itse pidän Hintsasesta ja hän on hyvä haastattelijakin, mutta kyllä noita "kysymyksiä" pitäisi kehittää. Ei pitäisi esittää kysymyksiä joihin voi vastata kyllä tai ei.Hei ystavat hyvat, jattakaa nyt herrajumala Hintsanen rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asioihin, vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!
Ei kait siinä ketään vastaan olla, että harmittaa, kun hän usein haastattelussakin tekee kysymyksen, jossa ei kysy mitään, vaan latelee oman käsityksensä ja sen jälkeen lykkää mikin haastateltavan eteen, saattaa vielä kysyä: "Oliko näin". Tästä samasta asiasta on mielestäni täällä kirjoiteltu ja ajat sitten. Itse pidän Hintsasesta ja hän on hyvä haastattelijakin, mutta kyllä noita "kysymyksiä" pitäisi kehittää. Ei pitäisi esittää kysymyksiä joihin voi vastata kyllä tai ei.
Ai saatana! Kyllä mua nyt vietiin, en muistanut tuota ollenkaan ja vähän kummastelinkin, no, eteenpäin.
Jätkä ottaa taas ihan liian tosissaan. Kuuntelet vaan rauhassa, kun Hintsanen syö maksalaatikkoa tms. Ei voi mennä noin helposti tunteisiin.Muutama minuutti uudesta jaksosta kuunneltu Merikiven haastattelua. Hintsanen esittänyt kolme "kysymystä", ts. siis kolme omaa johdattelua/toteamusta, joiden olisi tarkoitus olla kysymyksiä. Karmeaa. En normaalisti kommentoi kesken jakson, mutta mun oli pakko painaa tämä pauselle ja ottaa hetki happea, niin samallahan tähän käy väliaikapalautteen kirjoittamassa
No ei sitten muuttunut. Laskitko?Muutama minuutti uudesta jaksosta kuunneltu Merikiven haastattelua. Hintsanen esittänyt kolme "kysymystä", ts. siis kolme omaa johdattelua/toteamusta, joiden olisi tarkoitus olla kysymyksiä. Karmeaa. En normaalisti kommentoi kesken jakson, mutta mun oli pakko painaa tämä pauselle ja ottaa hetki happea, niin samallahan tähän käy väliaikapalautteen kirjoittamassa
Tämä on itselleni ehkä se suurin ”ongelma” miksi en varmaankaan tähän podiin ole hurmaantunut. En juuri jaksa kuunnella.Hintsasen mielestä meillä ei ollut mitään hätää Saipaa vastaan?On kyllä ihan pihalla jatkuvasti.No onneks Merikivi oli vähän eri mieltä kun Sami ja kerto että kyllähän siellä vähän hätä oli.
Noh, kyllä Merikivikin sanoi että nykyajan sentterin pitää olla erinomainen luistelija. Harmi ettei MakkosHintsas kaksikko hiukan haastanut tota kysymällä vaikka Lehterästä. Tiedän kyllä ja kaikki tietää Lehterän vahvuudet, mutta siis olisin halunnut kuulla Merikiven selityksen. Eikä kaikki sentterit varsinaisesti mitään raketteja Liigassa ole, jos siis luistelulla tarkotetaan myös vauhtia.
Kova on valmennuksella usko Könöseen. Ilmeisesti siellä arjessa nähdään jotain potentiaalia mitä ei kovin usein ole jäällä Ilveksessä näkynyt. Olisihan se ihan kiva jos mies pääsisi takaisin samalle sivulle missä KalPassa oli.