Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kattoo nyt oikeasti minkä puukäsien kanssa mies on joutunut pelaamaan, edes itse McDavid ei olisi noitten kanssa tehnyt yhtään pistettä enempää. Onhan Niko tarjoillut mm. Joonalle useammankin tuhannen taalan paikan mutta kaikki tietää valitettavasti tuloksen.
Lisäksi luulen että miehestä saadaan laiturina paljon enemmän irti, kunhan sentterit tervehtyy. Tuntuu olevan aika hukassa tuossa paikalla.
Sikäli erikoista kun on itse sanonut että sentterin paikka sopivin ja pitää etenkin itseään vahvana kahdensuunnan sentterinä.Lisäksi luulen että miehestä saadaan laiturina paljon enemmän irti, kunhan sentterit tervehtyy. Tuntuu olevan aika hukassa tuossa paikalla.
No pärjännyt khl ssä et en näe miksi ei pärjäisi liigassa. Kuitenkin tuo khl oletettavasti sarjana kovempi.Yllättävän hidas tämä on. Odotin nopeampaa pelaajaa klippien perusteella. Hidas ja pehmeä, ei kuulosta voittavalta yhdistelmältä Liigassa.
No pärjännyt khl ssä et en näe miksi ei pärjäisi liigassa. Kuitenkin tuo khl oletettavasti sarjana kovempi.
Hyvä pointti, mutta siksi kirjoitinkin että "luulen". Mutta ensiksi pitäisi saada edes joku samaan kenttään kuka edes tietää miten päin maila pitää olla kädessä laukoessa.Sikäli erikoista kun on itse sanonut että sentterin paikka sopivin ja pitää etenkin itseään vahvana kahdensuunnan sentterinä.
Kärjen osalta kovempi, keskivaiheilta lähellä Liigan tasoa tai vähän kovempi ja häntäpäästä ehkä jopa hieman heikompi, kuin Liiga. Tai korkeintaan samaa tasoa.No pärjännyt khl ssä et en näe miksi ei pärjäisi liigassa. Kuitenkin tuo khl oletettavasti sarjana kovempi.
Se, että pelaaja itse kokee olevansa parempi keskus- kuin laitahyökkääjänä, ei tarkoita, että niin oikeasti olisi. Vrt. Antti Saarela.Sikäli erikoista kun on itse sanonut että sentterin paikka sopivin ja pitää etenkin itseään vahvana kahdensuunnan sentterinä.