Ivan Nikolishin

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 437
Elorinteestä sen verran että tämä tullut tauko oli varmaankin hyvästä.Sai paranneltua paikkoja samalla.

Olisiko kehissä jo lauantaina...

Jossainhan siittä oli juttua, että tällä viikolla pitäisi pelata. En nyt muista missä.
 

papparainen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
201
Kun poissaolon syytä/syitä ei tiedetä varmuudella, niin ei tietenkään ole syytä tehdä yksioikoisia johtopäätöksiä. Nikolishinin peluuttamiseen liittyvä keskustelu on kuitenkin turhaan mennyt jo kuittailuksi esim. Jaska-85:lle. Samanlaista ”jankkaamista” esiintyy monella muullakin joidenkin pelaajien osalta - varsinkin otteluseurantaosiossa.

Kuitenkin. Olen ja varmaan myös moni muu on ihmetellyt Nikolishinin aiempaa peluuttamista ts. onko hänelle tuolloin annettu todellista näytön paikkaa? Nähtäväksi jää tuleeko vielä mahdollisuus?
 

Jaska-85

Rivipelaaja
Viestejä
74
Täytyy sit järjestää se tapaaminen. Osa vois mennä Myrrän kans ja monet Mörön. Suurin osa mahtavia faneja. Osa tyytyy kaikkeen mitä Myrrä tekee . Kyllä fanit saa arvostellakin joukkuetta. On tässä niin monta vuosikymmentä seuraa kannatettu, ettei moni ole elänytkään. Olis esim -85 Turussa 3-2 finaalissa ilveksen-fanibussilla ja siitä tuo -85 tulee. Itse pelistä en kauheesti muista menomatkalla juotujen mehujen takia. Ja lensin laidan yli mestaruutta juhliessa ja peukalo murtui. Olin jo -70 luvulla katsomassa peltonen-leimu-oksanen ketjua ja Len Lunden mahtavaa peliä . Aina oon tottunut, että parhaat pelaa tai ainakin kerrotaan, että miksi ei. Nyt kun ihmettelen Nikolishin syrjäyttämistä ennen kunnon näyttö paikkaa , niin kauhea poru. Viiskyt vuotta seuranneena ja monia huippupelaajia tunteneena ihmettelen, ettei koharin kova pistemies mahdu ollenkaan näytetään taitojaan ja luotan Koskelan ym taitoihin hankkia suht hyviä pelaajia . Murtää kritisoin vahvasti. Mutta osa teistä kumartaa syvään. Menestys ei oo myrrän ansioo, vaan hyviä pelaajia ja kova joukkue.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 707
Täytyy sit järjestää se tapaaminen. Osa vois mennä Myrrän kans ja monet Mörön. Suurin osa mahtavia faneja. Osa tyytyy kaikkeen mitä Myrrä tekee . Kyllä fanit saa arvostellakin joukkuetta. On tässä niin monta vuosikymmentä seuraa kannatettu, ettei moni ole elänytkään. Olis esim -85 Turussa 3-2 finaalissa ilveksen-fanibussilla ja siitä tuo -85 tulee. Itse pelistä en kauheesti muista menomatkalla juotujen mehujen takia. Ja lensin laidan yli mestaruutta juhliessa ja peukalo murtui. Olin jo -70 luvulla katsomassa peltonen-leimu-oksanen ketjua ja Len Lunden mahtavaa peliä . Aina oon tottunut, että parhaat pelaa tai ainakin kerrotaan, että miksi ei. Nyt kun ihmettelen Nikolishin syrjäyttämistä ennen kunnon näyttö paikkaa , niin kauhea poru. Viiskyt vuotta seuranneena ja monia huippupelaajia tunteneena ihmettelen, ettei koharin kova pistemies mahdu ollenkaan näytetään taitojaan ja luotan Koskelan ym taitoihin hankkia suht hyviä pelaajia . Murtää kritisoin vahvasti. Mutta osa teistä kumartaa syvään. Menestys ei oo myrrän ansioo, vaan hyviä pelaajia ja kova joukkue.
tonninseteli.jpg
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 450
Liiaksi selkä oikenee, kun muut painaa ns.täysillä. Taitoa on, mutta samanlaista selkäsuorana pörräämistä, mitä Lepaus esitteli ja koirankoppi kutsui.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 991
Menestys ei oo myrrän ansioo, vaan hyviä pelaajia ja kova joukkue.
Aika monta pelaajaa tuli tälle kaudelle melko pienestä roolista, jossa osa oli pudotettu sarjatasoa alemmaksi, osa oli istunut katsomossa.
Mäntykivi, Johansson, Lööf, Oden, Pulli.
Melko kapeakatseista kiekon seurantaa pitkältä ajanjaksolta jos ei näe yksilöiden kehittymistä ja hitsautumista juurikin kovaksi joukkueeksi ilveksen valmennuksessa.
Mielestäni tämä juuri on valmentajan tehtävä ja ansio.
Tätä tukee ainakin omaan silmään jokaisen pelaajan peli-ilmeen ja työmoraalin muutos ja sitoutuminen viime syksystä tähän päivään.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 862
Ei näytä taso riittävän, turha elää pilvilinnoissa.

Pelaajan taso itsessään varmasti riittää jos mahtuu pelaavaan kokoonpanoon KHL:ssä, mutta pikainen adaptoituminen vieraaseen kulttuuriin ja pelityyliin on toinen juttu. Verrataan nyt vaikka Romaniin. Statsien valossa eri mies mitä täällä nähtiin. CV kertoo historian mutta rekrytointi on tunnetusti aina riski ja kuvastaa huonosti nykyisyyttä.
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 674
Pelaajan taso itsessään varmasti riittää jos mahtuu pelaavaan kokoonpanoon KHL:ssä, mutta pikainen adaptoituminen vieraaseen kulttuuriin ja pelityyliin on toinen juttu. Verrataan nyt vaikka Romaniin. Statsien valossa eri mies mitä täällä nähtiin. CV kertoo historian mutta rekrytointi on tunnetusti aina riski.

Niin mutta kun taso ei riitä pelaamaan Ilveksessä, niin esityksillä jossain itäliigassa ei ole mitään painoarvoa!
 
Ylös