Hienoa nähdä, kun naapurin foorumillakaan Rönniä ei puolustella.
Kai ne vielä laskeskelee että miten ihmiset tähän reagoi ja voisiko ne saada vielä jotain hyötyä Rönnin peluuttamisesta, siinä matikassa menee hetken aikaa.Tappara jatkaa asian esimerkillistä hoitamista olemalla kommentoimatta asiaa medioille ja sanomalla että tiedote tulossa. Mikäköhän naapuria esti olla tekemättä sitä tiedotetta etukäteen, kun kuitenkin käsittelyn ajankohta oli tiedossa jo pitkään? Kaksi luonnosta valmiiksi molempia mahdollisia päätöksiä varten, ei ole monimutkaista.
Tai sitten siellä yllätyttiin housut kintuissa siitä, että raiskauksesta syytetty voidaan tuomita raiskauksesta. Mene ja tiedä.
Tappara jatkaa asian esimerkillistä hoitamista olemalla kommentoimatta asiaa medioille ja sanomalla että tiedote tulossa. Mikäköhän naapuria esti olla tekemättä sitä tiedotetta etukäteen, kun kuitenkin käsittelyn ajankohta oli tiedossa jo pitkään? Kaksi luonnosta valmiiksi molempia mahdollisia päätöksiä varten, ei ole monimutkaista.
Tai sitten siellä yllätyttiin housut kintuissa siitä, että raiskauksesta syytetty voidaan tuomita raiskauksesta. Mene ja tiedä.
Ja vielä väkivaltaa heikompaa osapuolta kohtaan. Itse olen aina ihmetellyt Suomen lieviä tuomioita raiskauksista. Teko on niin törkeä, että on vaikea kuvitella mitä traumoja se ihmiseen jättää.Niinpä. Vituttaa, että näistä kahdesta asiasta edes puhutaan samassa yhteydessä. Yhtään missään mielessä, sillä se rinnastaa asiat. Ei raiskaus ole mikään korvike sille, ettei saa seksiä. Se on väkivaltaa, johon syyllistyvät tuskin edes ovat keskimääräistä vähemmän seksiä saavia.
Juu oikein esimerkillisesti peluuttivat raiskaajaa.Tapparan foorumilla hienosti siloitellaan oman seuran toimintaa, terve! Hoitanut esimerkillisesti ja peluuttanut häntä? Esimerkillistä?
Tapparalla on mahdollisuus purkaa Rönnin sopimus nyt kun tuomio on tullut, mutta työntekijällä on kuitenkin oikeus tulla kuulluksi ennen purkamista.
Tapparan foorumilla hienosti siloitellaan oman seuran toimintaa, terve! Hoitanut esimerkillisesti ja peluuttanut häntä? Esimerkillistä? katso liitettä 8644
Eiköhän Tapparan tiedotteessa kiemurella jotenkin "meille annettujen tietojen valossa on todettava, että meille ollaan valehdeltu bla bla bla arvot bla bla bla"
Piti lukea pariin kertaan tämä..No se, että käytät sanaa esimerkillisesti ja ikään kuin nostat sen sillä muiden vastaavien ja ehkä erilailla hoidettujen tapausten yläpuolelle, paljastaa mun silmissäni epävarmuutesi asian suhteen. Tapparan toiminnan suhteen voi olla näkemyseroja, mutta mitään syytä sitä ei ole korostaa ainakaan erityisen esimerkillisenä.
Tämä siis koskien naapuripalstan kirjoittajaa.
Tapparan junnupelien kuuluttaja kuulostaa siltä, että on nukahtamassa hetkenä minä hyvänsä ihan koko pelin läpiOnko joku käynyt katsomassa Tapparan A-junioreiden ottelua, että kuinka paljon kuuluttaja on hehkuttanut Topi Rönnin maaleja kauden aikana? Liigan puolella ei ole score sheetiin päässyt sinä aikana, kun syytteestä on tiedetty.