Ilves97
Luottopelaaja
Tämä kommentti on kyllä saanut Tapparan foorumilla onneksi aika murskaavan vastaanoton.
Tämä kommentti on kyllä saanut Tapparan foorumilla onneksi aika murskaavan vastaanoton.
Siis tää äijähän on ihan sekopää.
Ei kruunata jos sopimus puretaan. Pelaajan pitää olla joukkueen jäsen mestaruuden voitto hetkellä, että virallisiin tilastoihin pääsee.
Siis tuota.. mitä helvetin väliä sillä on missä raiskaus tapahtunut, puskassa tai hotellihuoneessa. Onko tällä Saarella ihan kaikki kamarit lämpiminä...
Mitä helvettiä Saaren päässä liikkuu?
Odotan että tuo kaveri deletoidaan tuolta foorumilta hyvinkin nopeasti,ennen kun mädättää hommaa enempääSiis tuota.. mitä helvetin väliä sillä on missä raiskaus tapahtunut, puskassa tai hotellihuoneessa. Onko tällä Saarella ihan kaikki kamarit lämpiminä...Odotan että tuo kaveri
Niin pistää miettii mitä Jani Saari on itse tehnyt, jos tuo ei täytä raiskauksen määritelmääSiis tää äijähän on ihan sekopää.
On vain yksi! TaPaRAA!!!!Juu oikein esimerkillisesti peluuttivat raiskaajaa.
Mistä löysit käräoikeuden päätöksen kokonaisuudessaan?Hyi vittu. Oikeuden päätöksessä kerrottu kohtuu tarkkaan tapahtuman kulku. Toivottavasti ura pilalla.
Musta taas raiskauksesta pitäis aina tulla kiintee tuomio, aina.Ihan oikea tuomio, tekoon suhteutettuna meni varmasti täysin oikein, tuo negatiivinen huomio on tietysti ihan naurettava juttu, mutta ei se yllätä Suomessa…
Tuo Saaren kommentti oli outo, tosin olen pitänyt sangen pöljänä jo ennen totakin juttua.
Ihan samahan se on mikä mulle tulee mieleen kun raiskauksesta puhutaan, vaikka se ei juuri toi tapa olisikaan, yksilöitä ja yksittäisiä tapojahan on monia.
Minusta ihan hyvä tuomio, riittävä ja kiekkoura on aika vaakalaudalla Rönnillä tämän jälkeen ansaitusti.
Ei Suomessa saa kiinteetä tuomiota muutakuin veropetoksista.Musta taas raiskauksesta pitäis aina tulla kiintee tuomio, aina.
Joo, tää ei nyt ollut lähinnä se mitä mieltä mä olen tuomioista Suomessa ( ihan paskojahan ne usein on, murhasta pitäis istua vähintään 20 vuotta mun mielestä), mutta nuorena henkilönä tehdystä rikoksesta, joka ei ilmeisesti ollut törkeä, niin ihan hyvä tuomio, siis en tekotavan luettuani odottanutkaan enempää.Musta taas raiskauksesta pitäis aina tulla kiintee tuomio, aina.
Ja se pakollinen uhriutumiskommentti mukana taas.Topi Rönnin pelaajasopimus purettu
www.tappara.fi