Don Corleone
Luottopelaaja
Itse ynnäilin myös, toki poliisi vasta epäileeMiesystävä. 66-vuotias norjalainen hopeakettu.
Edit: Eikö Janne juuri kesällä sanonut, että elää onnellisesti Rolfin kanssa?
Itse ynnäilin myös, toki poliisi vasta epäileeMiesystävä. 66-vuotias norjalainen hopeakettu.
Itse ynnäilin myös, toki poliisi vasta epäilee
Kyseistä jaksoa ei tulla näyttämään tämän ikävän tapauksen johdosta.Ei jumalauta pistää kyllä vihaks tämmönen. Tullut Jannea pitkään jo seurattua, muutenkin elämässään koki paljon vääryyttä. Osanotot läheisille.
E. Voipi olla, että Janne jopa voitti tuon petolliset ohjelman. Saas nähä
Ainakaan tällä viikolla, myöhempi ajankohta toki vielä mahdollinen.Kyseistä jaksoa ei tulla näyttämään tämän ikävän tapauksen johdosta.
Eipä tuo nyt Osastoon liity millään tavoin. Espoolaiset kunnioittavat parhaaksi näkemällään tavalla, mutta oudolta kuulostaisi jos Ilveksen kannattajat Puhakalle tifoa järkkäisi. Eiköhän me keskitytä vain Ilvekseen ja urheiluun.Osasto tuskin Invaasion tifoista haluaa liikoja etukäpälään paljastella, mutta Espooseen kun mennään niin Puhakan Janne ehkä jotain ansaitsisi...
Kohtahan Liiga Wamin jätkät voi taas pyytää vieraaks podiin.Liigapelaajat rikoksen tiellä
Homma taputeltu ja Severi tulee jossain vaiheessa kärsimään tuomionsa. Viimeistään nyt Liigaura on kuopattu.keskustelu.jatkoaika.com
Mielenkiintoista juttua Lahtisesta.
Kyllä näin on. Joitakin tuomioita kiristeltiin viime vuonna, että saa pienemmällä kynnyksellä ehdotonta ja kapasiteetti loppui heti kesken.Miksei Lahtinen ole kiven sisässä? Vai onko tosiaan niin, että vankiloissa ei ole tilaa ja odottaa tuomion alkua vapaana?
Jostain syystä oletin, että pelaa edelleen siellä Slovakian rikollisjengissä.