Jääkiekkoilijat oikeudessa

Cream

Vakiokokoonpanossa

Mä häpeän.

"– KiePo ei missään nimessä hyväksy raiskauksia. Puhun nyt yleisesti raiskauksista. Kumminkin oikeus on nyt käsitellyt tämän asian kahteen kertaan ja Severi on saanut tuomion ja KiePo hyväksyy sen. Kannustamme kaveria eteenpäin jääkiekossa. Hän on kohtalaisen nuori kaveri vielä."

Voi. Hyvä. Helvetti. Sentään.

Meklari

Luottopelaaja
Monesti olen Lahtista täällä kritisoinut, mutta tää nyt on ihan turha kohu. Otetaan nyt tässä kuitenkin huomioon se, että tuo 3 divari on ihan harraste hömppää. Ei se mene sinne mitään rahaa tienaamaan. En mä tiedä onko se nyt keltään mitään pois jos Lahtinen jatkaa urheilemista. Työkseen ei sitä ainakaan Suomessa tule enää tekemään (toivottavasti).

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Niin siis kaveri menossa lusimaan tuomiotaan avolaitoksessa, mikä on aika kaukana mistään yhteiskunnasta eristämisestä. Olen ihan samaa mieltä siitä, että vankilan tehtävä on myös yhteiskuntakelpoistaa rikolliset, mutta mutta:

Jos mietitään, että keltä Lahtisen pelaaminen tässä kohtaa on pois, niin nimenomaan seksuaaliväkivallan uhreilta. Tämä lähettää taas takuulla monelle naiselle yhden signaalin siitä, että pojat on poikia ja raiskaaja on aina johonkin hyväksytty pelikaveri.

Ehkä tätä voisi ajatella eri tavalla siinä kohtaa, kun tuomiosta on edes puolet lusittu ja etenkin, jos ei näyttäisi olevan yleistä tietoa, että Lahtinen on hillunut yöelämässä ihan entiseen malliin. Jos yhteiskunnalla on oma vastuunsa myös tuomitun rikollisen asioiden järjestämisessä tulevaisuussuuntautuneesti, on yksilölläkin oma vastuunsa osoittaa olevansa muuttunut päästäkseen osaksi yhteisönsä normaalikuvioita.

Vituttaa myös tuo seura, jolle näyttää olevan millä tahansa verukkeella tärkeämpää saada omaa touhuaan puffattua kuin miettiä senttiäkään pidemmälle. Erikoista myös haluta itselleen tällaista julkisuutta juuri, kun koko maa keskustelee tästä
tutkimuksesta:

Kyyberi

Luottopelaaja
Tässä haastattelussa Lahtinen ilmoittaa ettei kadu mitään ja on ollut kiva huomata, että kaikki ovat tukeneet ja tsempanneet häntä.

Luunappi kiveksille tolle mulkulle. Tai vois leikata vaikka kokonaan pois.