JärvisenPera
Luottopelaaja
Aina välillä oon ihmetelly, että twiittaileeko toi Sasha kännissä kun tulee niin erikoista settiä ja niin se näyttää olevan. Mitäköhän työnantaja mieltä näistä
Aina välillä oon ihmetelly, että twiittaileeko toi Sasha kännissä kun tulee niin erikoista settiä ja niin se näyttää olevan. Mitäköhän työnantaja mieltä näistä
Elmo Aittolasta voi olla montaa mieltä, enkä nyt itse tunnustaudu ainakaan herran faniksi, mutta kyllä tää kuittailu Sihvosen suuntaan on ihan hauskaa.
Täytyy muistaa, että Sihvonen "ylisti" Marjamäen pelitapaa vielä aika pitkään sen jälkeen kun suurin osa asiantuntijoista oli jo alkanut antaan rapaa sille pelitavalle.
Joo kyllä googlaamalla löytyy melkoista settiä, mutta tosiaan muotoillaan asia nyt tuollain asiallisesti.Tämä on kyllä todella nätisti sanottu kyseisestä herrasta.
Siis itse tykkään Savolaisesta erittäin paljon vaikka välillä hänen jutut Kiekkokiukaassa vähän naurattaakin. Vie tällä hetkellä Huttusta näissä huhuissa kun märkää rättiä.Hämeen-fucking-Sanomat on tän valtakunnan ykköskiekkomedia. Propsit Savolaiselle ja peiliinkatsomisen paikka isoille medioille.
Tästä asiasta täytyy antaa kyllä pisteitä myös Esko Seppäselle niin hullulta kuin se kuulostaakin, mutta vuodet ovat tehneet hyvää Seppäselle tämän suhteen.Savolainen on selvä ykkönen tällä hetkellä. Ei kaveeraa pelaajien kanssa ainakaan julkisesti vaan kritisoi ketä vaan.
Näinhän se kirjassaankin sanoi. Twitterissä esiintyvä hahmo on myös enemmän sukua Johtavalle.Petteri Sihvosen pitkä haastattelu. Hän sanoo, että henkilö Petteri Sihvonen ja Johtavan mediahahmo ovat kaksi aivan eri asiaa ja toivoo, että tulisi kylillä kohdattuna enemmän Petterinä kuin Johtavana.
Petteri Sihvonen, oletko todellinen henkilö vai Johtavan hahmo?
Petteri Sihvonen on eräs Suomen tunnetuimmista jääkiekkokirjoittajista. Nyt käydään läpi hänen kirjansa Johtava.seura.fi